Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

HohhotJembatan boarding yang boleh dikembalikanKecergasan pasaran perusahaan

masa pelepasan: 2024-03-25 20:48:17

HohhotJembatan pengangkutan bekas, pengaturan silinder hidraulik terbatas oleh ruang terbatas. Oleh itu, bagaimana untuk mengatur lif dalam ruang terbatas sementara memenuhi keperluan muatan dan prestasi platform angkat adalah masalah penting yang perlu diselesaikan untuk meningkatkan prestasi keseluruhan platform angkat. Analyzed the issue of unstable lifting speed of elevators, and sought a hydraulic cylinder device that can reduce hydraulic cylinder thrust and stabilize platform lifting speed while meeting structural design requirements.Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.Hohhot,Sebagai pemandu digital, motor digunakan secara luas dalam sistem gerak. Banyak pengguna dan rakan-rakan menggunakan lif hidraulik, dan apabila ada demam atau suspek tinggi apabila motor berfungsi, mereka tidak tahu apakah fenomena ini normal. Sebenarnya, panas adalah fenomena biasa dalam motor elektrik, tetapi panas adalah normal.Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.Uitenhage,Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.Alasan: Penapis diblokir.Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.


HohhotJembatan boarding yang boleh dikembalikanKecergasan pasaran perusahaan



Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.Ada plat penukaran di atas slab jambatan, yang secara automatik meletakkannya di tepi kereta, memastikan transisi licin antara platform kargo dan kereta.Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik,HohhotJembatan naik hidraulik bergerak, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong penapis penghisap minyak diblokir, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan seksyen penghisap minyak bocor, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik,Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan, dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.


HohhotJembatan boarding yang boleh dikembalikanKecergasan pasaran perusahaan



Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik,HohhotPlat besi jambatan naik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?reform,Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.The key content above is for everyone to share the necessity analysis of regular maintenance of mobile boarding bridges. I hope everyone can attach great importance to it and not overlook it.Ia dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.Hohhot,Pada masa ini, penggunaan jembatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja secara efektif. Dengan hanya satu orang yang berfungsi, pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim