Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

IkhtimanPompa boleh dipomp pembuanganBagaimana untuk pergi ke masa depan industri

masa pelepasan: 2022-11-25 07:09:45

tor ditempatkan di atas permukaan air, jadi ia perlu diselesaikan jika tidak motor akan jatuh ke dalam air   The slurry pump of underground pump can also work normally.Ikhtiman,pe pam pembuangan adalah pam pembuangan mengufuk jenis W dan pam pembuangan menegak jenis WL. Ia terutama digunakan untuk mengangkut sampah dan sampah bandar   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power ofBarillas,saluran paip keluar ater, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah,IkhtimanPompa lumpur menegak, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindungan   Jika tidak ada sensor kebocoran air yang sepadan, pompa juga perlu mempunyai perlawanan corrosion yang baik, kepercayaan tinggi dan kehidupan perkhidmatan panjang. Pompa mesti direka selain kaedah reka konvensional mekanik cair


IkhtimanPompa boleh dipomp pembuanganBagaimana untuk pergi ke masa depan industri



   Tekanan. Oleh itu, ukur tekanan patut dipasang dalam sistem ini untuk memantau sama ada tekanan memenuhi keperluan.  ; Apabila pompa elektrik mempunyai bunyi tiba-tiba atau getaran besar; Apabila perlindungan tukar frekuensi perjalanan.   Segel pengimbangan, segel impeller bantuan dan segel mekanik terutama digunakan. Di antara mereka, segel imbasan memerlukan kebocoran kecil dan tidak sesuai untuk mengangkut cairan beracun, korosif dan berharga; PenutupanSelamat datang panggilan,   Bila memulakan   Pompa selam bersiap-siap akan menggulung / pusingan setiap minggu untuk membuat perlindungan menerima muatan statik dan osc luaran   Pompa air boleh digunakan untuk mengangkut dan menekan air bersih tanpa kemudahan, seperti apartmen, tempat tinggal, bekalan air villa, bekalan air kilang, sistem bekalan air, sistem air minum dan perawatan air. Secara singkat,IkhtimanSelf-priming slurry pompa wholesale, ada banyak guna.


IkhtimanPompa boleh dipomp pembuanganBagaimana untuk pergi ke masa depan industri



   Sebuah perangkap sampahHuraian kerja,memandu pengendali pompa untuk putar, dan pada masa ini, kekuatan putar boleh dibawa ke tengah,IkhtimanTubuh pompa paip, sehinggaows: apabila pompa skru berfungsi, cairan disesap ke dalam lubang penyegelan yang terbentuk oleh rotor dan stator. Due to the rotation of the rotor the liquid follows the sealing cavity to move along the axial direction from the suction side to the discharge side of the pump, and the continuous suction and discharge realize the liquid transmission .ps rosak atau rosak terukIkhtiman,   Apabila pam tidak digunakan, terutama dalam musim sejuk. Kemudian letakkannya di tempat yang kering. Condi   melipat tiga lapisan dalam setengah dengan pita butil yang melekat diri sendiri dan secara perlahan-lahan menerus ke luar inti. Apabila mengelilingi, pita akan ditarik dua kali, kemudian tiga lapisan akan dilipat separuh dengan pita PVC untuk memastikan bahagian mengelilingi tidak kurang dari mm, dan kedudukan tiga kongsi akan ditarik untuk jarak tertentu untuk mencegah cir pendek   pompa sampah selam sering digunakan untuk mengangkut sampah yang mengandungi partikel-partikel kuat, jadi perlawanan memakai saluran paip juga perlu dianggap.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim