Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

HohhotBridge Mobile Provincial Boardingdipercayai

masa pelepasan: 2024-04-28 21:46:49

Pembangunan jambatan penerbangan sederhana sepatutnya mengikut keperluan desain dan rancangan pembangunan.Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan,HohhotJembatan pengangkutan khusus,HohhotJembatan naik bimbit hidraulik, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.HohhotJembatan pengangkutan tetap digunakan secara luas dalam pelbagai perusahaan industri dan garis produksi, seperti kereta api, bekas, penghasilan mold, pemprosesan kayu, penuhian kimia, dll., yang boleh memenuhi permintaan berat ketinggian kerja yang berbeza, dan boleh dilengkapi dengan pelbagai meja, memecahkan kesulitan pelbagai operasi berat dalam perusahaan industri dan membuat operasi produksi menjadi lebih sukar. Bagaimanapun, selepas menggunakannya untuk beberapa masa, peranti mungkin terjebak. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah jambatan naik tetap terjebak?Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.Bugembe,Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.Berikut adalah ciri-ciri produk.Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.


HohhotBridge Mobile Provincial Boardingdipercayai



Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.Aplikasi jambatan penerbangan hidraulik: jambatan penerbangan hidraulik boleh digunakan secara luas di pelabuhan, platform, gudang, dll. mengikut keperluan pengguna. Raka khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, muatan, dll. Jembatan penerbangan tetap dipasang di sisi platform kargo, flush dengan tanah dan sisi platform kargo. Dek jambatan jambatan naik tetap boleh menuju ke atas dan ke bawah, dan hujungnya luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah dari pesawat platform kargo, yang secara automatik melekat pada pinggir kereta, memastikan laluan licin antara platform kargo dan kereta.Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.konsum,Jembatan naik kecil dibahagi ke jembatan naik tetap dan jembatan naik bimbit berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jembatan naik tetap juga dibahagi ke jembatan naik kecil dan jembatan naik pneumatik berdasarkan lokasi dan keperluan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, laman, dan persekitaran.Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.Pada masa ini, penggunaan jembatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja secara efektif. Dengan hanya satu orang yang berfungsi, pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang, tetapi juga membawa efisiensi kerja yang lebih tinggi dan keuntungan ekonomi untuk kilang-kilang ini.


HohhotBridge Mobile Provincial Boardingdipercayai



Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman,Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik iaitu lebar saluran.pasang, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?Apabila minyak memasuki sistem hidraulik jambatan naik hidraulik dan berfungsi, kesucian adalah isu utama. Dirt and other impurities should be prevented from entering the hydraulic boarding axle system. Seperti yang anda tahu, partikel-partikel kecil boleh menggaruk valve jam pompa, blok lubang, dan menyebabkan perbaikan mahal.Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.Hohhot,HohhotBridge boarding of aluminum alloy,Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, mari tengok!


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim