Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

LiegePengubah Biro KuasaPilihan yang tepat sangat penting

masa pelepasan: 2023-05-09 23:09:14

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Liege,Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.Benteng Dauphin,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;Apa peranan penting pengubah kuasaSelamat datang panggilan,Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


LiegePengubah Biro KuasaPilihan yang tepat sangat penting



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.standar kualiti,Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.Penukar jenis keringLiege,LiegeJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotak, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi,LiegePengubah kuasa M, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas suhu meningkat,LiegePenukar kuasa S13-50 / 10, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim