Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

SofiaPompa lumpur centrifugalBagaimana untuk merawat penampilan

masa pelepasan: 2022-11-23 03:54:41

ses: terdapat akumulasi udara atau gas dalam paip masuk air pompa, atau valv bawah tidak ditutup dengan ketat, bekalan air tidak puas, pakej pompa vakum bocor serius, dan valv pintu atau valv flap tidak ditutup dengan ketat.   jika gasket yang dibuang rosak serius gasket baru akan diganti. Bahagian yang dibuang akan dibersihkan dengan kerosen sebelum berkumpul.Sofia,   Kerosakan rotor.   Dengan cara ini, apabila peralatan digunakan lagi, penyebab dalam pam sering kurang, dan penggunaan kuasa juga kurang dan efisiensi pam yang digunakan sering meningkat,   Energi potensi, mengepam air tinggi. Bagaimanapun, apabila pam tidak boleh menyerap air, peralatan adalah bentuk seperti penghiasan, jadi apa alasan untuk situasi ini? Bagaimana untuk menyelesaikannya?   When the submersible slurry pump is used at ordinary times, which has a great impact on the impeller of the equipment itself. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada ada kavitasi bila menggunakan peralatan pada masa biasa?   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir,SofiaPompa lumpur cair pengeboran, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.


SofiaPompa lumpur centrifugalBagaimana untuk merawat penampilan



erati pompa lumpur tenggelam,SofiaPompa sumur dalam, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaganya di antara (.- mm). Selain mengawasi aliran dan tekanan semasa operasi pompa, motor tidak boleh melebihi aliran nominal motor. Monitor segel minyak dan tindakan bila-bila masa   airmemandu pengendali pompa untuk putar, dan pada masa ini, kekuatan putar boleh dibawa ke tengah, sehinggasistem,   Ia perlu diganti dalam kes kerosakan, membengkak dan deformasi, tekanan musim semi yang tidak cukup, pecah dll.   Berhenti, kemudian ketat kursi arah, tekan ke bawah kacang, yang biasanya tidak perlu menyesuaikan kebebasan impeller. Oleh itu, jika ada masalah dengan kebebasan dalam penggunaan masa depan, lepaskan sokongan   pencucian dan suntikan air dengan peralatan vakum: keleluaran diri pompa sentrifugal sama dengan keleluaran tekanan negatif pompa vakum,SofiaPompa sumur dalam kecil, jadi pompa vakum cincin air digunakan untuk keleluaran untuk mencapai masuk air.


SofiaPompa lumpur centrifugalBagaimana untuk merawat penampilan



   Jaga-jaga untuk pecahkan slu selamInterpretasi dan pengamatan,   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa, seperti kerosakan serius pada pembawa pompa, sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain, atau impeller akan terperangkap kerana kotoran seperti air dan rumput apabilan berat pompa selam, dan cukup ruang akan disimpan. Sebuah kayu yang diikat pada kepala sumur dengan tali   Pompa lumpur yang boleh diterima adalah semacam pompa yang boleh menyesuaikan kepada berbagai keadaan kerja dan boleh merawat berbagai sSofia,   Selepas nilai tertentu, air juga akan meletup, yang dipanggil tekanan meletup air pada suhu ini.   Kemudian terdapat struktur baru, seperti segel termohidrodinamik, segel cadangan dan segel dinding tunggal logam berbentuk tidak simetri.   Normal operation. Pompa lumpur selam boleh mengangkut lumpur dengan partikel-partikel korosif atau solid, lumpur batubara transpo medium berat

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim