Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

PolotskPerusahaan pemasangan penyimpanan sejuk kecilMasalah kawalan untuk dianggap

masa pelepasan: 2022-11-24 01:24:54

Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Polotsk,Jika penggera ralat dimatikan unit, tekan butang henti unit pertama (cahaya penggera akan mati), kemudian sebab ralat. Ia tidak dibenarkan untuk memulakan unit secara paksa sehingga ralat dibuang.Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukManouba,Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar, kita boleh bahawa pengisihan tanah penyimpanan sejuk ukuran tengah lebih kompleks daripada penyimpanan sejuk kecil, dan operasi pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar dengan kawasan penyimpanan sejuk yang lebih besar akan lebih kompleks. Operasi umum adalah sebagai berikut: pertama letakkan paip ventilasi untuk mencegah tanah daripada membeku retak drum, kemudian letakkan plat ekstrus XPS (letakkan tertentu diperlukan apabila letakkan plat ekstrus), kemudian menuangkan beton yang dikuasai (biasanya sekurang-kurangnya cm tebal), dan kemudian membuat lantai emeri atau lantai epoksi sesuai dengan keperluan. Di antara mereka, plat ekstrus XPS juga ditetapkan mengikut suhu gudang. Contohnya,PolotskPemasangan penyimpanan sejuk profesional, plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm perlu ditetapkan dalam storan sejuk suhu rendah umum, sementara plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm boleh ditetapkan dalam storan sejuk suhu tinggi.Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk


PolotskPerusahaan pemasangan penyimpanan sejuk kecilMasalah kawalan untuk dianggap



Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Apabila gudang penyimpanan segar dikumpulkan secara keseluruhan, ruang akan disimpan dengan dinding dan bumbung, dan persekitaran pembinaan mesti bersih.Menurut saiz dan sifat kawasan penyimpanan sejuk dan dalam kombinasi dengan peraturan setempat, bentuk pembangunan gudang penyimpanan sejuk makanan adalah untuk menentukan bentangan pesawat berdasarkan laman, sama ada ia adalah gudang satu lapisan atau dua lapisan, dan struktur adalah pemilihan struktur besi atau penyesalan kuasa. Kapasiti penyimpanan sejuk, proses produksi, sejuk, tumpukan produk, suhu, dll. digunakan untuk menentukan saiz dan lokasi bilik penyimpanan sejuk,Fenomen ralat: muatan motor penggemar berlebihan, deformasi penggemar; Kesalahan motor penggemar; Kesalahan reli panas motor penggemar (penuaan); Kabel lepas; Pendingin diblokir; Keperlawanan besar. Fenomen ralat storan sejuk: pengeringan tidak berfungsi, garis pemampat terputus, fusi dihidupkan, tindakan relai panas, tindakan tukar tenaga tinggi, pemampat dikunci, suhu persekitaran terlalu tinggi,PolotskIa menghabiskan banyak untuk memasang penyimpanan sejuk, kondensator diblokirIsolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k) yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.


PolotskPerusahaan pemasangan penyimpanan sejuk kecilMasalah kawalan untuk dianggap



Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi kegagalan kuasa atau kegagalan kuasa. Sebenarnya, kebanyakan projek penyimpanan sejuk perubatan akan dilengkapi dengan peralatan kecemasan, sehingga projek penyimpanan sejuk perubatan boleh mencapai kesan bekalan kuasa normal. Bila suhu automatik atau sistem pengawasan kemanusiaan tidak normal, pintu penyimpanan sejuk sepatutnya ditutup pada masa, Jadi untuk tidak mengekspos lebih banyak pengkondisi udara, yang menyebabkan masalah yang sepadan dalam kualiti produk yang disimpan. Projek penyimpanan sejuk perubatan juga mempunyai sistem penyelamatan diri dalam masa. Jika suhu penyimpanan sejuk melebihi had, sistem penyejukan sistem juga akan diaktifkan. Apabila suhu kembali kepada normal, ia akan dimatikan secara automatik.Mari kita lihat.,Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Namun, tidak semua reservoir atmosfer terkawal boleh memilih untuk menyesuaikan dengan kedalaman yang besar, yang masih perlu ditentukan mengikut keperluan sebenar peminat dan tempat. Kita boleh menyesuaikan kesan penyimpanan tenaga penggemar kawalan dari pautan desain produksi, ditambah dengan kesan penyimpanan tenaga pengguna penggemar udara panas, sehingga kesan penyimpanan tenaga penggemar udara panas akan meningkat.Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Polotsk,PolotskMana ubatnya?,Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim