Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

KajaniPenyimpanan sejuk biologi farmaceutikAnalisi penyebab pembuluh dinding

masa pelepasan: 2023-05-01 07:32:52

Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan serta beberapa latihan selepas menjual.Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, serta beberapa latihan selepas menjual.Kajani,Faktor sebenar yang mempengaruhi meningkat suhu exhaust gudang segar: efisiensi pendinginan sementara rendah, atau terlalu banyak skala dalam intercooler gudang segar mempengaruhi pertukaran panas, suhu suction tahap kemudian mesti tinggi, yang mempunyai & ldquo; Pembekalan & rdquo; Fungsi, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, produk lengkap, kualiti yang baik dan harga yang baik. Terdapat juga & ldquo; Pengkondisi & rdquo; Fungsi Namun, gudang beku yang cepat bukanlah superposisi sederhana dari gudang suhu tinggi biasa dan peralatan pengkondisi udara. Untuk menyesuaikan komposisi gas dalam gudang cepat, perlu memastikan gudang beku cepat mempunyai ketat udara yang baik. Ini telah disahkan oleh kajian teori dan banyak pengalaman praktik dari gudang beku cepat.Merouana, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.


KajaniPenyimpanan sejuk biologi farmaceutikAnalisi penyebab pembuluh dinding



Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Bentangan keseluruhan unit adalah masuk akal dan warna adalah. Struktur pemasangan setiap jenis unit mesti konsisten.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.Berapa banyak?,Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is lowSemasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai kekuatan yang lebih tinggi bila disambung dengan cara ini.


KajaniPenyimpanan sejuk biologi farmaceutikAnalisi penyebab pembuluh dinding



Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk,KajaniSuhu konstan penyimpanan sejuk perubatan, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.Kesimpulan ujian,Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun,KajaniTempat yang baik untuk memasang buah dan sayuran penyimpanan sejuk, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Peralatan elektrik peralatan gudang segar akan dihalangi dari kembalian basah untuk menghalanginya daripada disebabkan kegagalan kuasa.Terdapat banyak skenario aplikasi penyimpanan sejuk, yang berbeza. Untuk masa yang lama, ia menyediakan pemasangan penyimpanan sejuk berbeza, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyelesaian di lokasi, operasi jujur, fungsi dan rancangan berbeza, jadi apa yang perlu dipahami dalam rancangan penyimpanan sejuk?Kajani,Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu,KajaniPemasangan kilang penyimpanan sejuk kecil, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, kehidupan perkhidmatan panjang dan prestasi kost komprensif tinggi boleh mencapai lebih dari tahun dalam syarat penggunaan dan penyelenggaran biasa. Dalam keadaan perkhidmatan biasa selama kehidupan perkhidmatan struktur, atau kerosakan elektrokimia serta pertumbuhan serangga, jamur atau alga atau tikus.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim