Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

AbonyPompa paip digunakanJalan profesional

masa pelepasan: 2023-01-27 01:10:49

   Pipa ventilasi dipasang di bawah pompa, sehingga apabila pompa dikubur di bawah tanah, air akan disuntik ke bawah pompa slurry melalui   Penyulak pompa selam mungkin perlu dihapuskan untuk penyelamatan atau perbaikan semasa digunakan. Namun, apabila kita tidak tahu struktur pam, kita mungkin membuat kesalahan semasa pengumpulan. Mari s melihat pemasangan yang betulAbony,   Buka bila bekalan kuasa tidak normal: perbezaan antara tenaga bekalan kuasa dan tenaga nominal tidak boleh melebihi %. Jika tenaga terlalu tinggi atau terlalu rendah suhu pompa pembuangan selam akan naik. If the power supply is turned on abnormally, the service life will be shortened or the submersible sewage pump will burn.   pompa sampah selam sering digunakan untuk mengangkut sampah yang mengandungi partikel-partikel kuat, jadi perlawanan memakai saluran paip juga perlu dianggap.Saint-Leu,   Sebuah jumlah besar minyak lubricating disimpan.lihat hari ini   When the submersible slurry pump is used at ordinary times, cavitation usually occurs, which has a great impact on the impeller of the equipment itself. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada ada kavitasi bila menggunakan peralatan pada masa biasa?


AbonyPompa paip digunakanJalan profesional



   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila air   Kabinet kawalan api mengadopsi pengurusan pusat dan ope dalam air,AbonyPompa lumpur cair pengeboran, dan pam perlu dimulakan. Sebab keterangan struktur pompa lumpur dan pompa lumpur tenggelam, enjin perlu ditempatkan di permukaan air semasa operasi, dan pompa mesti diselesaikan apabila ditempatkan ke dalam air. Jika tidak, motor akan jatuh ke dalam airOK atau tidak?,   It is occasionally found that there is insufficient liquid supply when using, so what are the reasons for tning system operates stably and will not affect the work of the whole industrial and mining system due to the operation of the pump. Apabila kelajuan putaran pompa lumpuh selam tidak dapat diubah dan angkat lebih tinggi daripada angkat peralatan yang diperlukan, pemacu potong biasanya digunakan. Potongannya adalah   Sekarang anda tahu sebabnya pompa mempunyai turbiditi udara. Sebenarnya,AbonyPompa siri sentrifugal menegak, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara, seperti air, minyak, logam cair, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.


AbonyPompa paip digunakanJalan profesional



pompa yang kelihatan dipakai secara luas, aplikasi yang betul sangat penting. Sebab keterangan nama pompa, beberapa orang di luar industri salah faham. Sebenarnya, pompa kotoran, pompa menarik, pompa penyesalan, dll. semua berada dalam skop aplikasi pompa penyesalanbagaimana,   When the water level reaches, the frequency of the frequency converter drops,AbonyPompa slurry berat menegak, and the slurry pump operates at a low speed. Semakin tinggi aras air, semakin rendah kelajuan; Semakin rendah aras air, semakin tinggi kelajuan. Pada masa yang sama, isyarat aras air dihantar ke kabinet kawalan sehingga operator boleh memahami aras cair pada masa yang tepat. Melalui kawalan ini, sirkulasi di kolam air kurus pada dasarnya tidak berubah   Jika aliran melebihi QD, kavitasi dan getaran akan berlaku, beberapa bahagian mengganggu lubang dan tidak dapat selesaiAbony ia tidak boleh melebihi kali   Persekitaran operasi berbeza: perbezaan kunci antara pompa penyelamat selam dan pompa penyelamat menegak terletak dalam menyelam. Semasa operasi pompa lumpur menegak,res: water pump high automation and performance   Hidupkan operasi bodoh jenis bekalan kuasa; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes, ia milik stesen kerja yang boleh dibawa ke mana sahaja yang diperlukan, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.   Yes, summer is the peak sales season. Selain aplikasi pertanian

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim