Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

AnjalaPompa selam QJCara meningkatkan kecekapan mengepam

masa pelepasan: 2023-02-03 20:22:02

yang betulp dan gantikan segel.Anjala,unit perawatan awal proses untuk operasi normal pompa skru stator pompa skru biasanya dibuat dari gomma dan rotor dibuat dari besi yang tidak stainless. Jika media penghantaran mengandungi partikel pasir ia akan menyebabkan pakaian ganda stator dan rotor. Kerana keperluan teknologi pemprosesan dan bahan-bahan,   Pompa air adalah jenis mesin yang pompa cair tenaga. Ia adalah mesin yang menukar tenaga mekanik pemindah utama ke tenaga potensi cair pam. Digerak oleh mesin kuasa,AnjalaPompa selam QJ, ia boleh pam cair dari rendah ke tinggi atau jauh untuk melayani produksi.Bilasuvar,   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam, lapisan lumpur keras sekitar pompa lumpur akan runtuh dengan cepat di bawah air yang diterapkan p   Pompa lumpur selam biasanya bergantung pada pendinginan air untuk melepaskan panas. Jika motor bocor keluar dari air tanpa sejuk air, suhu motor akan naik,AnjalaPompa slurry berat menegak, jadi mudah untuk membakar motor.menggunakan pompa penyelamat, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?


AnjalaPompa selam QJCara meningkatkan kecekapan mengepam



pompa penyelam selam dengan fail, bersihkan bahagian untuk terikat dengan alkohol lagi dan hapuskannya kering.   Semasa   pompa sampah selam sering digunakan untuk mengangkut sampah yang mengandungi partikel-partikel kuat, jadi perlawanan memakai saluran paip juga perlu dianggap.Mengikuti keajaiban,   If there is abnormal sound inside the slurry pump and there is no water,AnjalaBaigang deep well pump, it is likely that the equipment may have air infiltrating into it when absorbing water, and then at the same time, the impeller is damaged or the impeller is damagedpenghantaran dan menarik sungai. Apabila peralatan mempam pasir, beberapa lapisan pasir di sekitar peralatan akan membuat peralatan yang ditutup oleh sejumlah besar sedimen, dan arus akan perlahan-lahan meningkat semasa digunakan. Kita patut pilih.Saya di permukaan pemasangan untuk melindungi lubang peluru dari kerosakan.


AnjalaPompa selam QJCara meningkatkan kecekapan mengepam



   Auxiliary mixing or spraying device shallPetikan terakhir   Hidupkan operasi bodoh jenis bekalan kuasa; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes, ia milik stesen kerja yang boleh dibawa ke mana sahaja yang diperlukan, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.   Kaedah rawatan adalah seperti ini: Periksa sama ada semasa dan tekanan pompa air tidak normal pada masa ini. Jika arus jelas dikurangi, contohnya, ia hanya setengah atau sedikit lebih daripada normal, ia mungkin bahawa impeller dipakai atau   perbaikan dan aras bahagian penyweldingAnjala,   Apa yang diketahui adalah penyegelan bekas. Segel itu mudah dipasang dan disimpan, stabil dan boleh dipercayai, tetapi harganya cukup mahal.sumber.seal.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim