Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

LalmohanParameter pengubah jenis kering SCBBagaimana kualiti

masa pelepasan: 2023-03-22 09:57:40

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.Lalmohan,Analisis penyimpanan kuasa pengubahAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanQuilmes,Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan,LalmohanPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasa, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


LalmohanParameter pengubah jenis kering SCBBagaimana kualiti



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.Kilang pengubah kuasaPengurusan ekonomi, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?


LalmohanParameter pengubah jenis kering SCBBagaimana kualiti



Dari penampilan, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;sumber,Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar,LalmohanPengubah semula jenis kotak sampah, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Lalmohan,LalmohanPengubah kuasa,Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.Dipersediakan dengan pengawal suhu pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim