Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

wujudDesign pemasangan penyimpanan sejuk perubatanBagaimana untuk menghapuskan keraguan

masa pelepasan: 2023-03-30 10:18:48

penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik

Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.wujud,Suhu exhaust gudang penyimpanan segar secara langsung proporsional dengan nisbah pemampatan dan suhu suhu. Jika suhu suhu super panas suhu gudang penyimpanan segar tinggi dan nisbah pemampatan besar, suhu exhaust juga tinggi. Jika tekanan suhu dan suhu tetap tidak berubah, apabila tekanan exhaust meningkat, suhu exhaust juga meningkat.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.Lukuledi,Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi, aplikasi pemeriksaan diri dan pemeriksaan akan dilakukan untuk memastikan kadar laluan kilang adalah, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik, putih, formalin, dll. Secara khusus, selepas ikan keluar dari gudang beku cepat, buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , kemudian persiapkan dengan ~ g ħall per meter kubik gudang beku cepat, gunakan penyembur ke gudang, tutup pintu gudang dengan ketat, dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, sehingga ħall boleh menyerap banyak bau ikan.Di mana anda perlu membina peti sejuk, saiz peti sejuk atau kapasiti penyimpanan (saiz, kapasiti penyimpanan, ton, bingkai, kotak); Produk apa yang disimpan dalam penyimpanan sejuk yang dibina? Suhu penyimpanan sebenar, masa penyimpanan dan suhu tetapan boleh dinyatakan oleh peraturan khusus; Jika penyimpanan sejuk anda menjadi lebih besar anda perlu menguasai volum penyimpanan individu anda, suhu barang masuk dan keluar dari gudang, frekuensi pembukaan dan menutup pintu, dll. Jika ini jelas, ia adalah pemilihan bahan-bahan mentah, seperti pemampat pendinginan, unit pendinginan, peminat pendinginan industri / slot paip, bahan-bahan pengisihan panas, pendingin, pintu, suhu dan peralatan pendinginan lain.


wujudDesign pemasangan penyimpanan sejuk perubatanBagaimana untuk menghapuskan keraguan



Penahan api, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan memadam diri selepas menambahkan penyahan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari , poliuretan akan membentuk deposit karbon pada permukaan foam apabila, yang membantu untuk mengisolasi foam yang didasarkan. Ia boleh menghalang api menyebar secara efektif.Apabila valv terbuka terlalu besar atau terlalu kecil, gudang penyimpanan segar akan menyebabkan aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil, operasi valv yang lemah, kekurangan efisiensi sejuk dan bahkan kerosakan peralatan.Semakin ramai orang mula membina penyimpanan sejuk, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.Raka Tanda,Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan,wujudApa pemasangan penyimpanan sejuk, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan, gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara, dan gunakan udara sejuk untuk menyenangkan objek yang perlu disenangkan. Jenis pendinginan ini berkaraterisasi dengan kelajuan pendinginan yang lebih cepat perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana, jadi ia digunakan secara luas.


wujudDesign pemasangan penyimpanan sejuk perubatanBagaimana untuk menghapuskan keraguan



Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Fokus pada Pembangunan,Semasa produksi di workshop produksi, berat unit papan gudang Pu tidak boleh kurang daripada berat unit yang diperlukan oleh projek, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Ujian ketat udara: ujian ketat udara sistem penyimpanan segar, juga dikenali sebagai proses pengesan kebocoran, yang boleh dibahagi menjadi tahap pengesan kebocoran tekanan, vakum dan ammonia.Apabila penyimpanan sejuk dibangun, akan dihalangi penyebaran uap air dan penyusupan udara. Apabila udara luar menyerang, ia tidak hanya meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa kelembapan ke dalam gudang. Kondensasi kelembapan akan mengurangkan struktur isolasi panas dan membekukan dan merusak struktur penyimpanan sejuk. Oleh itu, ia diperlukan untuk menetapkan lapisan izolasi kejam dan kelembapan panas, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pembinaan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyimpanan sejuk perubatan dan produk lain, yang mempunyai pelbagai jenis, menjual dengan baik di rumah dan di luar, dan mempunyai kehidupan perkhid Produk memimpin industri wayar. Selamat datang untuk menanyakan, sehingga bangunan penyimpanan sejuk mempunyai prestasi penutup yang baik, keterlaluan basah dan isolasi uap.wujud,Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi suhu rendah. Ia diselarang dalam titik berikut: sebuah bilik suhu rendah, sebuah platform tertutup,wujudPenyimpanan sejuk dan beku dadah, pintu sejuk yang bersilat listrik segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Papan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar, supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim