Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

RouenJembatan naik hidraulik bergerakKemudahan jentera semakin terserlah

masa pelepasan: 2024-03-23 21:05:10

Kekuatan bolt; Periksa sistem hidraulik; Periksa keadaan ban, paksi, dll. Jika ada perbezaan, maka hendaklah kamu beralasan. Untuk orang-orang yang tidak dapat diperlakukan, laporkan kepada pasukan mekanik dan elektrik untuk perbaikan, dan gunakan industri jambatan naik. Jika tidak, industri jambatan naik dilarang menggunakan sokongan anti slip pada hujung dua roda jambatan naik untuk menghalang jambatan naik bergerak; Jembatan penerbangan sedikit lebih tinggi dari platform bawah kenderaan disebabkan pergerakan manual hidraulik. Kembalikan kenderaan ke jambatan naik, yang dianggap sebagai jambatan naik langsung, dan kemudian brek. Brek hidraulik digunakan untuk menekan jambatan papan ke atas platform bawah kenderaan. Jika jambatan pengangkutan tidak bersandar di bawah bagasi, ia boleh dibuat dari plat besi yang tidak stainless. Masukkan besi di jambatan papan langsung ke dalam klip dan selamatkannya.Penggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, di mana ia digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.Rouen,Mekanisme dan jambatan naik sangat selesa untuk bergerak; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.Periksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.Lvov,Kedua,RouenJembatan naik hidraulik bergerak, sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barangMenggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).Mengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat dalam banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.


RouenJembatan naik hidraulik bergerakKemudahan jentera semakin terserlah



Jambatan muatan dan muatan tetap: Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan jumlah besar kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.penyelamatan peralatan,Kemudian, disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, tekanan pada jambatan naik tetap akan mengurangkan hidup perkhidmatannya.Kedua sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barangIa adalah tinggi dan memakan masa, jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi, jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.


RouenJembatan naik hidraulik bergerakKemudahan jentera semakin terserlah



Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.produk baru,Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.Jembatan naik bimbit mengadopsi pompa hidraulik manual sebagai sumber kuasa, yang boleh menyelesaikan penyesuaian tinggi tanpa perlukan bekalan kuasa luar. Akhir depan dilengkapi dengan kaki sokongan boleh disesuaikan, menjadikan muatan dan muatan lebih kuat dan selamat. Plat penggantian melipat di belakang jambatan naik bimbit dengan kapasitas pembawa besar dan hook forklift boleh dengan selesa menarik dan bergerak jambatan naik.Secara umum, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder,Rouen10 ton jambatan penerbangan tetap, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.Rouen,Tinggi tinggi: Secara umum tinggi tinggi tinggi jembatan papan tetap adalah sama, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan, ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan antara garpu dan trak, membuat ia mudah untuk memuatkan dan memuatkan barang. Mainly used for loading and unloading goods in logistics postal and telecommunications, transportation, electricity, industry and mining, enterprises, etc. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Kendaraan sudah ditempatkan, valve kembalinya dilepaskan, jambatan naik turun, dan piring bibir terletak dengan lancar di belakang kenderaan. Jembatan dan kenderaan telah diatur dengan selamat dengan rantai. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan kelas boleh bermula. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Selepas selesai tugas, lepaskan rantai tetap, tekan kenderaan untuk memanjat jembatan naik, memandu kenderaan, dan tetapkan semula jembatan naik.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim