Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Anshan8 ton jambatan naik bergerakPengetahuan asas yang berkaitan mungkin lengkap

masa pelepasan: 2024-03-26 08:06:05

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanikScaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding,Penonton fungsi penggunaan platform angkat hidraulik elektrik: Mudah untuk beroperasi: Panel memastikan operasi mudah dan memberi amaran kepada pemandu dan kru pelabuhan mengenai keadaan yang tidak selamat yang berpotensi. Integriti struktur: Lapan saluran besi J-bentuk berkuasa dikelilingi ke bawah dek pada titik kesan dinamik untuk mencegah deformasi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan penerbangan pelabuhan. Keselamatan tinggi platform angkat hidraulik elektrik: Platform angkat hidraulik dilengkapi dengan valv keselamatan, yang akan menghalang garpu jatuh dari platform apabila trak tiba-tiba berangkat, memastikan penggunaan yang selamat.Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.Herisan,Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguMenyesuaikan unit kuasa.Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak


Anshan8 ton jambatan naik bergerakPengetahuan asas yang berkaitan mungkin lengkap



Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, with optional large and small countertops, and supports customization. Model biasa Longhai Heavy tersedia dalam stok untuk mengurangi masa tunggu! Lif kargo adalah jenis lif atau platform angkat yang kadang-kadang menghasilkan bunyi.Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.produksi,Semakin panjang paip minyak hidraulik semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan,AnshanAutomatic aluminum alloy lifting platform, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususSaiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.


Anshan8 ton jambatan naik bergerakPengetahuan asas yang berkaitan mungkin lengkap



Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)produksi,Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.Frekuensi getaran patut ditetapkan untuk mendapatkan tekanan dinamik besar dengan konsumsi tenaga rendah, dan frekuensi resonansi patut digunakan untuk mengendalikan getaran bergantung pada masa. Namun, mungkin ada satu atau lebih puncak resonansi dalam komponen besar, dan menggunakan puncak resonansi dengan puncak yang lebih tinggi dan frekuensi lebih rendah untuk penuaan boleh mencapai keputusan optimal. Frekuensi resonans perlu ditentukan oleh getaran percubaan, yang perlahan-lahan meningkatkan kelajuan motor bersemangat dari , dan menentukan lengkung hubungan antara amplitud bahagian kerja dan kelajuan motor untuk menentukan titik resonans bahagian kerja. Menurut lengkung imbasan, perlahan besar diperoleh pada r/min, jadi r/min ditentukan sebagai frekuensi penuaan.Apabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.Anshan,Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik,AnshanPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat roda, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged kering dengan udara tekanan tinggi, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak,AnshanPlatform penangkapan jenis gunting bergerak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantungTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya MarchtrenkBerapa banyak pengubah minyakPengetahuan industri    Seterusnya HaimenlinnaPipa hujan baja tanpa bekuPengetahuan asas

Sinonim

Tiada sinonim