Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

TulsaPlatform angkat hidraulik tetapJenis mana yang boleh dibahagikan kepada

masa pelepasan: 2024-03-28 06:34:39

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?Tulsa,Tiada pencemaran, tiada gas exhaust, jarak operasi yang besar dan cairan yang kuat. Terutama sesuai untuk penyimpanan sejuk dan kawasan yang sangat penduduk (stesen keretapi, stesen bas, lapangan terbang). Lebih luas digunakan dalam industri seperti pembinaan bandar, lapangan minyak, dan pemerintahan bandar. Menurut keperluan peribadi, peranti keselamatan seperti peranti pengurangan kecemasan, valv keseimbangan, dan peranti penyelamatan tekanan automatik boleh dipasang dalam kes kehabisan kuasa,TulsaPembuat jambatan naik bimbit, serta peranti keselamatan untuk mencegah muatan berlebihan platform mengangkat ketinggian tinggi, peranti perlindungan bocor, peranti perlindungan kehilangan fasa, dan peranti perlindungan letupan keselamatan untuk mencegah putus paip hidraulik.Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Turar Ryskulov,Banyak kali,TulsaPlatform mengangkat tali aluminum, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel and the counterweight steel wire rope bracketMuat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!


TulsaPlatform angkat hidraulik tetapJenis mana yang boleh dibahagikan kepada



Regarding the construction elevator with counterweight, the crown wheel check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, and the counterweight steel wire rope bracketTengah bekalan kuasa: Kuasa enjin: Angkat: Operasi penyesuaian Rocker sendiri Perlindungan Muat Terlalu: Melalui reli semasa.Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licinSedia dan efisien, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel


TulsaPlatform angkat hidraulik tetapJenis mana yang boleh dibahagikan kepada



Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.manufacturer,Pada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus,TulsaPrice of 10 ton mobile boarding bridge, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.Menurut GB/T-, apabila salah satu situasi berikut berlaku dalam kurva berkaitan dengan frekuensi penuaan, ia boleh ditentukan bahawa kawasan yang ditutup oleh zon efektif mod getaran pada frekuensi itu telah mencapai kesan penuaan: kurva meningkat dan menyerap; Lengkung naik, kemudian jatuh, dan kemudian lembut; Frekuensi resonansi lengkung a-n selepas getaran lebih rendah daripada sebelum getaran; Lebar banding lengkung a-n selepas getaran sempit dibandingkan dengan sebelum getaran; puncak resonansi lengkung a-n selepas getaran menunjukkan fenomena fission; Lengkung meletup selepas turun.Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.Tulsa,Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargoPeriksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagarSaiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim