Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Bandar BenxiPlatform angkat bimbit 12 meterCara memilih alat dan program yang betul

masa pelepasan: 2024-03-29 11:26:09

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariBandar Benxi,Konsep tradisional teknologi sebagai raja dalam industri angkat telah membawa banyak perusahaan platform angkat untuk berfokus terlalu banyak pada aspek teknik peralatan dan mengabaikan keperluan sebenar di pasar. Mereka buta nilai teknologi dan terputus dari pasar, yang juga sebabnya banyak perusahaan akan bangkrut.Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.Soroti,Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabelSila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remOrang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat tekanan tinggi,Bandar BenxiLajur ganda platform mengangkat selai aluminium, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.


Bandar BenxiPlatform angkat bimbit 12 meterCara memilih alat dan program yang betul



Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perluHentikan kecemasan: Tekan tombol kecemasan untuk meningkatkan atau rendahkan mesin.Urus buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosakLaporan pemeriksaan kualiti,Bandar BenxiPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiri,Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguBawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.


Bandar BenxiPlatform angkat bimbit 12 meterCara memilih alat dan program yang betul



Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.Kepastian Kualiti,[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaanTengah bekalan kuasa: Kuasa enjin: Angkat: Operasi penyesuaian Rocker sendiri Perlindungan Muat Terlalu: Melalui reli semasa.Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.Bandar Benxi,Bandar BenxiPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta api,Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikons


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim