Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

GutaJembatan naik bergerak.Apakah perkara utama kaedah kawalan

masa pelepasan: 2024-04-19 07:17:02

Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;Guta,Adakah ada orang yang bertugas bertanggungjawab untuk pengurusan. Jika ada orang yang ditugaskan di kilang untuk mengelola dan menyimpan peralatan syarikat,Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak lakukan penyelamatan, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, dan tali digunakan pada trak.


GutaJembatan naik bergerak.Apakah perkara utama kaedah kawalan



Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.Buang dan nyahkumpulkan valv turun, letupkan inti valv bersih dengan udara termampat dan kemudian memasang semula.Sebagai peralatan pengangkutan bantuan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang langsung dari platform dan keluar forklift ke dalam kereta, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan kereta untuk memenuhi pengangkutan dan muatan dan lepaskan barang. Kerana penghantaran sering, penggunaan sering, dan tekanan muatan tinggi barang di pelabuhan penghantaran, ia tidak dapat dihindari untuk mengadakan tekanan tertentu pada jambatan pengangkutan. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.harga pasaran,GutaTekanan hidraulik paksi naik bimbit,Peluang yang boleh digunakan untuk jembatan naik bimbit: jembatan naik bimbit terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang trak dan bekas di kilang, pelabuhan besar, perusahaan industri dan tambang, perusahaan pembangunan, perusahaan batubara, perusahaan batubara dan elektrik,GutaPemasangan paksi boarding hidraulik, dan perusahaan dan institusi lain. Ia adalah sesuai untuk forklift untuk memuatkan dan membuang barang secara langsung dari platform ke trak tanpa membuang-buang tenaga kerja untuk pengangkutan berbilang, dengan itu meningkatkan efisiensi produksi, mengurangi biaya tersembunyi untuk perusahaan, danSebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya, terdapat perbezaan dalam kerja sebenar untuk menyesuaikan jambatan boarding, yang menyebabkan efisiensi rendah.Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.


GutaJembatan naik bergerak.Apakah perkara utama kaedah kawalan



Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.Kost penghasilan,Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan seringApabila minyak hidraulik tidak cukup, pompa hidraulik akan mengalami penghisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan menghasilkan bunyi yang tinggi.Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, and the fatigue deformation of the relief valve spring leads to unstable pressure regulation of the relief valve. The pressure release time of the relief valve is too short, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.GutaApa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya Yuchengbatu blok terbangMasalah dan penyelesaian biasa    Seterusnya Los AngelesTanda jembatan naik bimbitmembekalkan

Sinonim

Tiada sinonim