Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Nai sur SeinePlatform angkat hidraulik tetapSokongan penyelenggaraan yang komprehensif

masa pelepasan: 2024-04-19 10:20:33

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.Nai sur Seine,Tengah bekalan kuasa: Kuasa enjin: Angkat: Operasi penyesuaian Rocker sendiri Perlindungan Muat Terlalu: Melalui reli semasa.Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.Ankazoabo,Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariSemua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.


Nai sur SeinePlatform angkat hidraulik tetapSokongan penyelenggaraan yang komprehensif



Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.Platform penangkapan hidraulik keretapi panduan adalah peralatan platform yang muncul pada tahun-tahun terakhir. Karakteristik utamanya adalah berat besar, penggunaan luas dan prestasi keselamatan tinggi. Peralatan ini mempunyai sistem hidraulik, yang memandu rantai untuk berputar, mencapai masalah penangkapan platform.Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususCipta kecerdasan,Nai sur SeinePlatform mengangkat bergerak sendiri, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik,Nai sur SeineLif yang diletak dalam kereta aliuminum., berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.


Nai sur SeinePlatform angkat hidraulik tetapSokongan penyelenggaraan yang komprehensif



Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Yang paling murah,[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya,Nai sur SeinePanduan platform angkat keretapi, penyelidikan akan serius, dan keputusan akan dikonsFrekuensi getaran patut ditetapkan untuk mendapatkan tekanan dinamik besar dengan konsumsi tenaga rendah, dan frekuensi resonansi patut digunakan untuk mengendalikan getaran bergantung pada masa. Namun, mungkin ada satu atau lebih puncak resonansi dalam komponen besar, dan menggunakan puncak resonansi dengan puncak yang lebih tinggi dan frekuensi lebih rendah untuk penuaan boleh mencapai keputusan optimal. Frekuensi resonans perlu ditentukan oleh getaran percubaan, dan menentukan lengkung hubungan antara amplitud bahagian kerja dan kelajuan motor untuk menentukan titik resonans bahagian kerja. Menurut lengkung imbasan, perlahan besar diperoleh pada r/min, jadi r/min ditentukan sebagai frekuensi penuaan.Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Nai sur Seine,Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannyaJika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim