Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Bahan Binaan   

Molde6061 bar aluminiumTiada cerita baru, harga berubah dan lemah

masa pelepasan: 2024-04-28 11:06:31

Sejujurnya, pasar di Timur Laut China secara umum pesimistik berdasarkan kebijakan jangka tengah dan panjang dan persekitaran umum, serta aras inventori semasa di Shenyang. Aras inventori rendah peleton tembaga membuat seluruh pasar kurang motivasi. Pasaran bar tembaga di thsokongan bahan-bahan mentah lemah.Molde,Tub Brass Tub tembaga lembut dipanggil selang, dan tub digunakan untuk menggantikan yang keras, jadi tembaga lembut digunakan secara luas. Selain berada dalam garis lurus, and a juga boleh mempunyai kola dan kola dalam bentuk keuntungan panjang. Apabila digunakan pada titik sambungan adalah panjang, memotong mengikut panjang bebas, untuk menghindari lekasan penyelamatan tebing tabung tembaga. Soft copelaksanaan had produksi dalam & ' +& ' Musim pemanasan bandar selepas November oleh syarikat besi, permintaan untuk minyak besi di masa depan mungkin akan terus berkurang. Penapis minyak besi dari kilang besi adalah relatif tinggi dan kehendak untuk menambahkan semula inventori tidak kuat. Dalam terma bekalan, kuartal keempat adalah umumnya tempoh puncak untuk penghantaran minyak yang diimport. Walaupun produksi tambang rumah telah dikurangkan kerana enRamganj,Harga pasar ZhengzhoPertama.In the morning trading today, the price of domestic copper bar fell. Menurut data pengawasan Lange Steel Platform perniagaan awan, harga rata-rata * mm garis berguling panas di bandar-bandar utama di China adalah , harga berubah dan lemah' >



lls di Jiangxi telah memulakan pembelian baru-baru ini,MoldeT, pasar besi telah terkejut dan penyesuaian, dan pedagang tidak stabil. Kerusi besi di Hebei Tianjin dan kawasan lain telah berhenti menghasilkan besi babi untuk pembuatan besi. Sekarang, ia terutama dijangka untuk membuat penyelidikan. Hosaya di tempat lain. Perubahan warna pada permukaan luar tabung tembaga sukar dikawal disebabkan faktor persekitaran. Untuk mencegah penyorban kelembapan di permukaan dan inti tabung tembaga yang dihancurkan, boleh dibina suhu konstan dan bilik pakej kelembapan. Pengepasan dalam bilik pakej boleh menghindari perubahan warna pada permukaan luar tabung tembaga. Namun, ia tidak mudah untuk mengawal situasi yang berlaku dalam proses pemprosesan. Biaya untuk memastikan t konstanbahan-bahan mungkin terutama beroperasi dalam kejutan, tetapi dengan permintaan berkurang, tekanan bekalan dan permintaan menjadi terkenal, Namun, mengingat pengaruh penyimpanan musim sejuk dan faktor lain, masih mungkin bagi pedagang untuk menurunkan harga spot pada bulan November.Strategi pakej,Keuntungan dan skopdihancurkan.kurang kita membeli sejumlah kecil di rumah. Contohnya, pembuat besar menggunakan unit tembaga untuk membeli sejumlah besar paip tembaga sekali, jadi akan ada masalah. Saya percaya beberapa orang tidak tahu bagaimana untuk menyimpan bahan tembaga yang tidak digunakan, Sekarang mari meminta staf kami untuk memperkenalkan kaedah penyimpanan tembaga untuk anda.


Molde6061 bar aluminiumTiada cerita baru, harga berubah dan lemah



lombong tic adalah poin peratus lebih rendah daripada puncak sebelumnya yang mungkin akan menurun lebih dalam masa depan.Dokumen kualiti,Mengingat perbezaan harga keseluruhan semasa, harga bar tembaga setempat terus meningkat pada tahap tinggi hari ini, sementara kawasan di luar China Timur tidak menunjukkan perkembangan yang jelas dan harga setempat masih mempunyai keuntungan perbezaan harga dengan kawasan China Timur Laut dan Tengah. Tekanan inventori tempatan akan dikurangkan lebih lanjut disebabkan thPipa tembaga mempunyai ketepatan penywelding tinggi, kelajuan produksi cepat, selesai permukaan yang baik dan tampilan indah. Oleh itu, ia digunakan secara luas dalam industri penywelding ketepatan seperti kacamata,Tong juga meningkat dengan yuan pada hujung minggu. Namun, ia dilaporkan bahawa perjanjian adalah sangat miskin, yang membawa kepada harga yang stabil selama dua hari berikutnya. Sehingga Rabu, disebabkan pandangan negatif pada pasar masa depan dan pengurangan bilet besi dalam menyelam spiral petang, pasar menurunkan harga. Perubahan harga pasaran, Xinji meningkat yuan pada ; Untuk pasar masa depan, musim luar datang, permintaan semakin lemah,secara signifikan. Pada masa itu, inventori pasar di Handan mencapai tingkat tinggi selepas perayaan. Pertunjukan permintaan yang lemah untuk masa yang lama membawa ke oversupply pasar, dan peningkatan terus menerus inventori membawa ke mentaliti pasar kosong.Hari perdagangan yang menyenangkan, termasuk * * * * , * * * ,MoldeTubu aluminium, harga penyelesaian , volum perdagangan , dan volum kedudukan . Volum perdagangan dalam hari berkurang dengan dibandingkan dengan hari perdagangan sebelumnya, dan volum kedudukan berkurang dengan dibandingkan dengan hari perdagangan sebelumnya. Selepas enam hari berturut-turut penyesuaian turun, terdapat balasan di bawah sesi hari ini, tetapi ia telah diperbaiki lagi kemudian, dan penutupan adalah rata.ntality adalah relatif tenang, inventori pasar tidak banyak, transaksi besi garis lebih baik daripada jenis besi lain, dan turun terutama fokus pada pembelian panggilan balik tanpa pembersihan inventori panik. Ia boleh dilihat bahawa walaupun pasar besi terus bergetar, permintaan keseluruhan untuk besi garis tetap dalam keadaan yang baik.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim