Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

StuttgartJembatan naik HuangshiKaedah ujian

masa pelepasan: 2024-04-20 01:17:58

Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar motor terbalik, cahaya penunjuk menyala kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi) tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka,StuttgartRancangan jambatan naik bimbit, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.Stuttgart,Jaga sistem jambatan boarding hidraulik bersih: menggantikan minyak dan penapis secara biasa. Minyak hidraulik yang baik mengandungi pelbagai additif yang boleh mencegah kerosakan minyak atau penghalangan komponen sistem. Namun, additif-additif ini akan kehilangan efektif mereka selepas beberapa masa. Oleh itu, minyak patut digantikan secara terus menerus untuk memastikan bahawa additif itu berkesan. Penapis hanya boleh menyerap jumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak. Ganti penapis mengikut siklus yang direkomendasikan untuk menjaga sistem bersih.Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.Missungwi,StuttgartVehicle mounted boarding bridge,Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton,StuttgartJembatan penerbangan teleskopik, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?


StuttgartJembatan naik HuangshiKaedah ujian



Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.Semasa operasi, buka valv manual dan perlahan-lahan menurunkan jambatan papan. Semasa operasi, bibir patut berada sebanyak mungkin di bawah bekas. Selepas mengesahkan bahawa piring bibir terpikat dengan ketat pada bekas, tarik hook keluar untuk hook lubang pin bekas dan memeluknya dengan rantai untuk memastikan rantai tidak melepaskan, kemudian tekan blok brek di kedua-dua sisi.Pertama,Jembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.


StuttgartJembatan naik HuangshiKaedah ujian



Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.Seluruh julat produk,Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.Jembatan pengangkutan boleh dibahagi menjadi dua bentuk: jembatan pengangkutan bimbit dan jembatan pengangkutan tetap. Perkenalan singkat ke skop aplikasi jembatan pengangkutan tetap dan penggunaan jembatan pengangkutan bimbit: digunakan untuk kenderaan-kenderaan di situ tanpa memuatkan dan memuatkan platform atau tempat yang memerlukan muatan dan memuatkan barang bimbit. Jika tiada trak platform yang dimuatkan dan dimuatkan di laman logistik, jambatan naik bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuaiMungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.Stuttgart,Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.After the vehicle is in place, release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim