Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

TorezHarga pengubah jenis kering 1000 KVAPasar mempunyai suasana yang kuat

masa pelepasan: 2024-05-03 21:59:02

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Torez,Pembuat TransformerPembuat pengubah jenis keringKishi,TorezPengubah jenis kering 2500kVA,Penukar jenis keringApabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,TorezSuhu maksimum pengubah tenggelam minyak, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


TorezHarga pengubah jenis kering 1000 KVAPasar mempunyai suasana yang kuat



Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Persekitaran pemeriksaanSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Pengubah kuasa


TorezHarga pengubah jenis kering 1000 KVAPasar mempunyai suasana yang kuat



Syarikat pengubah minyak terjunStrategi pakej,TorezTank penyimpanan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Torez,Solusi bunyi pengubah jenis keringCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim