Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

KoshalinPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingMenjalankan latihan kemahiran industri berisiko tinggi

masa pelepasan: 2024-05-05 03:04:34

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannyaKoshalin,Platform angkat orang cacat, lif yang boleh diakses, lif menegak, lif kerusi roda, dan platform angkat kerusi roda yang cenderung boleh dipasang dengan bijak di pintu masuk dan keluar kereta bawah tanah, jalan kaki, pintu masuk dan keluar stesen kereta api, koridor bangunan rumah, dan bangunan koridor, yang boleh menyelesaikan masalah angkat dan turun sukar di tempat awam. Produk kami tidak memerlukan lubang, lubang, atau bilik komputer, dan bebas dari bunyi, ruang, dan pemeliharaan sering. Ia selamat dan dipercayai. Syarikat kami bergantung pada kualiti produk yang dipercayai dan perkhidmatan selepas menjual yang baik untuk melayani anda sepenuhnya.Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariTanout,KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik,Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakPakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.


KoshalinPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingMenjalankan latihan kemahiran industri berisiko tinggi



Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.Tidak peduli industri apa, permintaan pasar adalah arah pembangunannya. kita hanya fokus pada teknologi peralatan maju, tidak peduli permintaan pasar sebenar, tidak menyesuaikan kepada pasar, dan pada sebab itu, biarkan pasar menyesuaikan kepada diri kita sendiri. hasilnya hanya boleh keluar dari tahap industri dalam persaingan pasar yang ganas.Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususmanufacturer, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupanPeraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai PeningkatanApabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.


KoshalinPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingMenjalankan latihan kemahiran industri berisiko tinggi



Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Jabatan Pemasaran,Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, gudang, dan rak kerja, tetapi anda tahu bagaimana untuk menggunakan lif elektrik tetap untuk meningkatkan efisiensi tenaga? Pembuat lif profesional mempunyai ujian ketat, jaminan kualiti,KoshalinPlatform angkat bimbit, dan aktiviti promosi sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasiBlok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.KoshalinSemak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisanTuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim