Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

IngolstadtLif rumah tangga kecil 3 tingkatJualan dan keuntungan adalah berkadar songsang

masa pelepasan: 2024-05-07 12:43:20

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa iniUrus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti,IngolstadtLif liga aluminium yang bergerak sendiri, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.Ingolstadt,Pada tahun , Tianjin Lishunde Hotel (nama Inggeris Astor Hotel) memasang lif Otis dengan tukar kendali yang beroperasi lif penumpang dalam projek pembangunan semula dan pengembangan. Ia mempunyai kapasitas muatan bernilai kg, bekalan kuasa AC V, kelajuan m/s, tingkat dan stesen, kereta kayu, dan pintu pagar manual.Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.Sieverodonetsk,The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), kos teknik awam, dan kos pemasangan. Apabila menyesuaikan lif rumah tangga, biaya teknik awam dan pemasangan tidak boleh diabaikan. Secara umum, biaya pemasangan dan teknik awam untuk traksi dan sistem hidraulik menghasilkan kira-kira -% daripada jumlah biaya.Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.Asas pemeriksaan,Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan,IngolstadtTahap angkat tetap, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise but there should be no protruding foreign objects.Ada telefon api di dalam kereta lif api.


IngolstadtLif rumah tangga kecil 3 tingkatJualan dan keuntungan adalah berkadar songsang



Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.Hasil ujian,Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.Lif slaid dipasang di dalam bangunan dan sering digunakan selari dengan bangunan dan trotoarb. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.Ingolstadt,High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim