Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

PratoJembatan pengangkutanPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

masa pelepasan: 2024-05-08 04:38:24

Untuk cerun yang tidak stabil atau tidak stabil selepas penyelamatan kerja bumi, lompatan lubang segmen atas-bawah patut diterima berdasarkan ciri-ciri geologi dan situasi yang mungkin cerun, dan pembangunan terbalik atau pembangunan sebahagian terbalik patut dilakukan pada masa yang tepat. Ia dilarang untuk menggali dan meletup secara tidak terkejut.Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.Prato,Apabila menggunakan jambatan boarding hidraulik, pastikan platform stabil dan tegas, dan rantai penyesuaian mesti ditetapkan dengan tegas dengan kereta kecil. Tiada siapa dibenarkan mendaki apabila jambatan penerbangan hidraulik turun, dan tiada siapa dibenarkan untuk melebihi muatan apabila jambatan penerbangan hidraulik dalam operasi.Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.Al Mayadin,Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.Sebagai peralatan pengangkutan bantuan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang langsung dari platform dan keluar forklift ke dalam kereta, penggunaan sering, dan tekanan muatan tinggi barang di pelabuhan penghantaran, ia tidak dapat dihindari untuk mengadakan tekanan tertentu pada jambatan pengangkutan. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.


PratoJembatan pengangkutanPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi



Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.Sistem hidraulik menyediakan kuasa untuk mengangkat dan menurunkan lebih lembut.Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman iaitu lebar saluran.Julat,Tighten the manual valve to close it.Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.


PratoJembatan pengangkutanPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi



Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan,PratoBeli jambatan boarding hidraulik, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.Kualiti yang baik,Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya,PratoPenghasilan jambatan naik, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.Apabila paksi akan bergerak kiri dan kanan, lebih berhati-hati untuk mencari staf untuk menjaganya!Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.Prato, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya JiuyuanPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingMengapa kadar faedah terus meningkat    Seterusnya Honduras3Cara membersihkan

Sinonim

Tiada sinonim