Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

KalamariaPompa paip digunakanEnergi anti twitch pasar lemah

masa pelepasan: 2023-03-19 03:55:44

   Ia perlu diganti dalam kes kerosakan, membengkak dan deformasi, tekanan musim semi yang tidak cukup, pecah, dll.   Jika cincin penutup minyak yang dipakai serius, gantikan dengan cincin yang baru.Kalamaria,garis karet yang resisten kepada ion (termasuk impeller, penutup depan, penutup belakang, dll.). Tubuh pompa dan penutup adalah sama dengan yang pompa slurry jenis ah, dan bahagian transmisi dan bentuk pemasangan adalah sama dengan yang pompa slurry jenis ah dan L.   Normal operation. Pompa lumpur selam boleh mengangkut lumpur dengan partikel-partikel korosif atau solid, seperti segel termohidrodinamik   Pastikan memilih pam yang lebih sesuai untuk digunakan.   Kemudian terdapat struktur baru,KalamariaPompa slurry tahap tunggal, segel cadangan dan segel dinding tunggal logam berbentuk tidak simetri.pengendalian.


KalamariaPompa paip digunakanEnergi anti twitch pasar lemah



   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan, nyaman disassembly dan mai   Sebenarnya, selagi kita memahami struktur dan prinsip kerja pompa lumpur, dan sambungan antara impeller dan shaft pompa disambung melalui scSaya di permukaan pemasangan untuk melindungi lubang peluru dari kerosakan.jumlah kos jadi kita perlu putar impeller pompa slurry,bergabung untuk operasi, tanpa bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.   Memotong pedang boleh dipilih untuk memotong beberapa blok besar bahan-bahan kuat menjadi potongan semasa digunakan, supaya penghalangan boleh dihindari semasa digunakan semula.   Ada perbezaan antara pompa sumber dan pompa pembuangan. Walaupun media yang dihantar oleh kedua-duanya bukanlah air murni dan media lain, perbezaan antara sampah dan sampah masih besar. Mari s take a look at the difference between the two.


KalamariaPompa paip digunakanEnergi anti twitch pasar lemah



   Body. Supaya pompa boleh sedar transmisi konsentrasi tinggi tanpa peranti bantuan. Peranti penyegelan unik boleh secara efektif seimbang tekanan di dalam dan diluar bilik minyak, sehingga tekanan di kedua-dua ujung penyegelan mekanik boleh disimpan seimbang, yang maksimumkan operasi yang boleh dipercayai penyegelan mekanikJulat produk,pompa yang kelihatan boleh ditutup apabila digunakan pada masa biasa. Secara khususnya, beberapa peralatan sering digunakan pada masa biasa, tetapi kerja penyelamatan tidak dilakukan dengan baik apabila ia digunakan, jadi ia akan diblokir selepas digunakan untuk beberapa masa   Segel peluru pakej: segel peluru pakej adalah segel yang paling umum, dengan struktur sederhana, penyelenggaran yang sesuai dan harga rendah. Namun, air segel shaft mesti digunakan. Untuk keadaan kerja yang tidak sesuai untuk impel bantuan   Tekanan. Oleh itu,Kalamariapam malas nampak,Kalamariapompa slurry ion, ukur tekanan patut dipasang dalam sistem ini untuk memantau sama ada tekanan memenuhi keperluan.Kalamaria,   If the power cord is not well contacted, it will also lead to the burning of the motor.   perbaikan dan aras bahagian penywelding   Selepas itu, sebelum dimulakan lagi, periksa sama ada gulungan impeller normal dan sama ada bolt pemampatan kumpulan bearing ketat, dan kemudian mulakan pam.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim