Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

HaimenlinnaMana ubatnya?Untuk apa?

masa pelepasan: 2023-04-29 01:04:16

Apabila penyimpanan sejuk dibangun, akan dihalangi penyebaran uap air dan penyusupan udara. Apabila udara luar menyerang, ia tidak hanya meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa kelembapan ke dalam gudang. Kondensasi kelembapan akan mengurangkan struktur isolasi panas dan membekukan dan merusak struktur penyimpanan sejuk. Oleh itu, ia diperlukan untuk menetapkan lapisan izolasi kejam dan kelembapan panas, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pembinaan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyimpanan sejuk perubatan dan produk lain, yang mempunyai pelbagai jenis, menjual dengan baik di rumah dan di luar, dan mempunyai kehidupan perkhid Produk memimpin industri wayar. Selamat datang untuk menanyakan, sehingga bangunan penyimpanan sejuk mempunyai prestasi penutup yang baik, keterlaluan basah dan isolasi uap.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Haimenlinna,Tanda nama pada setiap penapis.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Mgandu,Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Keperlawanan deformasi yang kuat, tidak mudah untuk retak, lembut, stabil dan selamat. Material poliuretan mempunyai struktur porositas stabil dan pada dasarnya struktur pori tertutup. Ia tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, it can reach the unit price of dry umur perkhidmatan rata-rata struktur isolasi poliuretan bubur ketat boleh mencapai lebih dari tahun. During the service life of the structure, wet or electric corrosion under normal service conditions, while the unit price of insect, fungus or algae foam material is higher than that of other traditional thermal insulation materials, but heating will increase the cost and cooling cost will be greatly reduced.Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk, dll.


HaimenlinnaMana ubatnya?Untuk apa?



Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Keketatan valv air dan valv salji, penggantian cincin penyegelan, fleksibiliti valv, dan melepaskan dan membersihkan jika perlu.Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.kualiti tertinggi, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Penyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.Suaran mengenai kuantiti bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan: pelaburan penyimpanan sejuk adalah pelaburan jangka panjang dan menguntungkan. Kuntiti tinggi rambut pasti boleh mengurangi pelaburan awal,HaimenlinnaHarga pemasangan penyimpanan sejuk,HaimenlinnaPembeku dadah, tetapi perlu untuk menangkap had tertentu dan mempertimbangkan secara meliputi konsumsi tenaga jangka panjang dan pelaburan awal kerana kesan penyeluaran bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan mempunyai korelasi linear parabolik dengan berat besar; Banyak kajian telah menunjukkan bahawa bulu mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik apabila berat unit ~ kg / m. Oleh itu, secara umum disarankan volum rambut penyimpanan sejuk suhu konstan ~ m / T.


HaimenlinnaMana ubatnya?Untuk apa?



Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.Julat,Kepentingan pembuangan minyak biasa,HaimenlinnaUnit pemasangan penyimpanan sejuk, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Jaga-jaga untuk penghantaran buah: ia sama seperti gudang. Ia patut secara perlahan-lahan disesuaikan semasa penghantaran untuk menghindari kondensasi di permukaan buah, warna gelap, mempengaruhi rasa dan menyebabkan kerosakan. Suhu patut ~ [UNK] lebih tinggi daripada suhu buah setiap kali, dan kemudahan relatif patut % ~ %, Apabila suhu naik ke ~ [UNK] berbeza dari suhu luar, ia boleh dihantar dari gudang.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Haimenlinna,Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.Untuk penyimpanan sejuk, tetapi konsumsi tenaga ia sangat besar dalam penggunaan penyimpanan sejuk. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah ini?Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim