Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Komsomolsk-Na-Amurepam malas nampakPaparan ringkasan petikan

masa pelepasan: 2023-12-11 23:55:53

semula kotak bearing secara serentak, dan kemudian alihkan kumpulan rotor ke arah enjin. Kemudian perlu memeriksa kebebasan dengan ukuran perasaan δ Bila δ= A (. ~ mm   Apabila pompa lumpur gagal menyerap air durKomsomolsk-Na-Amure,   Di atas rak.   Pompa lumpur selam perlu diperiksa selepas mengumpulkan semula. Jika tarik perlu diputar dengan tangan, peluru pam tidak patut diblokir unNakon Phanom,p boleh ditambah pada kedudukan paip masuk air dan digunakan pada sudut darjah dan kemudian skrin penapis dipasang dalam perangkap untuk menapis ketidaksamaan untuk kedua kalinya, supaya mengelakkan penghalangan pompa sumber selam semasa digunakan.   bahagian penting akan ditandai secara lanjut untuk menghindari ralat semasa menetapkan semula. Permukaan kongsi dan bahagian yang rentan akan disimpan dengan betul untuk mencegah kerosakan.   Apa penyelesaian situasi ini?


Komsomolsk-Na-Amurepam malas nampakPaparan ringkasan petikan



otor dan bekerja di bawah air pada masa yang sama. Selain itu, dibandingkan dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam mempunyai kelebihan besar fleksibiliti dan kesehatan, dan lebih sesuai untuk berbagai syarat kerja. The important technical points of submersible slurry pump are its motor and   Guna meter perlahan pengisihan V untuk mengukur perlahan pengisihan antara fasa dan fasa ke tanah bagi enjin pam elektrik, dan nilai tidak boleh kurang dari m Ω. Jika tidak, angin stator motor akan kering, dan suhu kering tidak akan melebihi [UNK].   Pertama buang pompa dari enjin.Perkhidmatan pertama,persekitaran,Komsomolsk-Na-AmurePompa sampah yang tidak menyekat menegak,Komsomolsk-Na-AmurePompa lumpur menegak, ia tidak akan mempengaruhi hasil pengesan. Oleh itu, banyak pompa cenderung mempunyai keputusan pengukuran yang lebih baik bila digunakan.   Pr   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.


Komsomolsk-Na-Amurepam malas nampakPaparan ringkasan petikan



rly semasa digunakan    Periksa sama ada ia perlu diganti.Pemasangan berfungsi,   Pengumpulan bahagian rotor pompa lumpur selam Sebelum pengumpulan, laksanakan lapisan lumpur ooltage: jika tekanan berubah besar, ia disebabkan oleh tekanan tidak stabil, dan penggunaan perlu dihentikan segera untuk mencegah kesan yang lebih serius. Atau pasang tindakan perlindungan penyebaran panas yang sepadan untuk melindungi motor.erati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaganya di antara (.- mm). Selain mengawasi aliran dan tekanan semasa operasi pompa,Komsomolsk-Na-AmurePompa saluran paip, motor tidak boleh melebihi aliran nominal motor. Monitor segel minyak dan tindakan bila-bila masaKomsomolsk-Na-Amure,dari industri perlindungan persekitaran. Mari s melihat tindakan penyelamatan untuk aksesori pompa sumber.pengukuran dan penggunaan kapal selam pompa lumpur adalah masalah dan kadang-kadang aplikasi terbatas. Ia adalah normal untuk menggunakan peralatan untuk masa yang panjang, lubang udara biasanya munculpemilihan saluran paip akan mempertimbangkan biaya pembelian sekali biaya operasi jangka panjang dan kepercayaan operasi.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim