Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Mata Air ColoradoPlatform penangkapan trekRingkaskan keadaan penyediaan pembinaan

masa pelepasan: 2024-03-29 06:43:02

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupanMata Air Colorado,Tiada pencemaran, tiada gas exhaust, jarak operasi yang besar, dan cairan yang kuat. Terutama sesuai untuk penyimpanan sejuk dan kawasan yang sangat penduduk (stesen keretapi, stesen bas, lapangan terbang). Lebih luas digunakan dalam industri seperti pembinaan bandar, lapangan minyak, pengangkutan, dan pemerintahan bandar. Menurut keperluan peribadi, peranti keselamatan seperti peranti pengurangan kecemasan,Mata Air ColoradoPlatform mengangkat garpu gunting bergerak, valv keseimbangan, serta peranti keselamatan untuk mencegah muatan berlebihan platform mengangkat ketinggian tinggi, peranti perlindungan bocor, peranti perlindungan kehilangan fasa, dan peranti perlindungan letupan keselamatan untuk mencegah putus paip hidraulik.Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.Bandar Victorias,Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baruSemasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.


Mata Air ColoradoPlatform penangkapan trekRingkaskan keadaan penyediaan pembinaan



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.Kapasiti muatan berat: bentuk plat perlindungan: ° Atau ° Sudut kerja roker konfigurasi boleh bertukar: ° Kaedah pemacu: pemacu unit kuasa hidraulik atau pemacu skru.Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisanbina,Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik berdasarkan latihan kerja, yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan,Mata Air ColoradoAutomatic aluminum alloy lifting platform, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik,Mata Air ColoradoPlatform angkat gerak jenis garpu gunting, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.


Mata Air ColoradoPlatform penangkapan trekRingkaskan keadaan penyediaan pembinaan



Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariinovasi teknologi,Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.Lif kargo mengangkat mempunyai prestasi keselamatan yang sangat tinggi. rantai tunggal mempunyai tenagan besar ton, dan ia pada dasarnya tidak akan pecah. walaupun ia pecah, ia tidak akan jatuh secara langsung seperti lif, kerana platform lift hidraulik listrik ini adalah peralatan hidraulik. terdapat minyak hidraulik dalam silinder minyak dan paip minyak, dan walaupun ada masalah, ia akan perlahan-lahan jatuh. terdapat proses bocor minyak, meninggalkan masa yang cukup untuk operasi untuk menyelesaikan masalah.Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.Mata Air Colorado, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim