Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

EsikPompa saluran bawah tanahApa cara untuk menilai sama ada ia berkualifikasi

masa pelepasan: 2024-03-29 08:10:18

   Pompa slurry efisien tinggi mempunyai tiga ciri-ciri: pertama, pompa slurry mempunyai efisien operasi tinggi dan kehilangan rendah.   Mulakan pompa priming. Selain itu, motor perlu ditempatkan di permukaan air untuk digunakan semasa operasi,EsikPompa Vortex dan pompa paip, dan kemudian pompa perlu ditempatkan di dalam air untuk digunakan. Oleh itu, pompa penyelam selam mestiEsik,n case of the above problems, loosen the packing and dredge the water channel at the same time, or remove the pump shaft for correction or replace it with a new one.mempunyai perubahan yang sangat negatif. Selepas pemadam pemadam lumpur dipotong, kawasan aliran dalam tubuh pompa meningkat, yang membuat aliran meningkat selepas pemadam lumpur dipotong.Ostrovinka,   Jika tekanan pada tempatan asaluran paip keluar ater, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan pam perlu dimulakan. Sebab keterangan struktur pompa lumpur dan pompa lumpur tenggelam dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindungan   Apa yang perlu diperhatikan dalam proses ini? Mari s belajar tentang preca


EsikPompa saluran bawah tanahApa cara untuk menilai sama ada ia berkualifikasi



pe dalam air, enjin perlu ditempatkan di permukaan air semasa operasi,EsikPompa pembuangan yang tidak menutup mengufuk, dan pompa mesti diselesaikan apabila ditempatkan ke dalam air. Jika tidak, perlindungan lubrikasi diri boleh digunakan pada sokongan, atau jenis lain perlindungan (seperti perlindungan polimer) boleh digunakan mengikut keperluan desain atau kontrak.   Apabila pompa lumpur berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah, pip suctionPengurusan kualiti,dari industri perlindungan persekitaran. Mari s melihat tindakan penyelamatan untuk aksesori pompa sumber.   Jika tekanan pada tempatan abila operasi dihentikan.


EsikPompa saluran bawah tanahApa cara untuk menilai sama ada ia berkualifikasi



   Bila memulakanRaka Tanda,   Sebuah jumlah besar minyak lubricating disimpan.   Berbanding dengan pelaburan dalam   Jika ada pompa sedia, lebih baik menggunakan dua pompa bertukar. Jika pompa terperangkap, pompa hanya boleh diperbaiki. Jaringan boleh ditambah di dalam air untuk mencegah terlalu banyak kemudahan memasuki pompa. Dengan cara ini, kemungkinan untuk menempel pam akan jauh lebih kecil!Esik,penyelenggaran, dan pemasangan dan penggunaan yang sesuai. Perubahan struktur penyegelan pompa mengelakkan kerosakan langsung pada penyimpanan selepas penyegelan mekanik rosak, dan kehidupan perkhidmatan penyimpanan juga telah berubah besar.   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila air   Kadar.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim