Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

BarendhurtTruck boarding bridgeSepuluh akal sehat

masa pelepasan: 2024-04-17 23:41:43

Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, pompa hidraulik akan menghasilkan fenomena hisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan,Kekalkan sistem hidraulik jambatan naik hidraulik. Kekalkan minyak hidraulik jambatan naik hidraulik bersih: Simpan minyak di lokasi bersih, dan berhati-hati bila berubah atau mengisi bahan bakar. Only use a cleaning funnel equipped with a fine mesh filter to pour oil from the container into the oil tank. Sudah tentu, minyak yang anda gunakan sepatutnya jenis yang direkomendasikan oleh pembuat peralatan.Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.Jaszbereny,Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya,BarendhurtVehicle mounted boarding bridge, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan seringTerdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan stesen pam, silinder besi, dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik, motor, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.Papan.


BarendhurtTruck boarding bridgeSepuluh akal sehat



Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.The fixed boarding bridge is equipped with . Jembatan naik tetap hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan tetap digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia digunakan bersama forklift sebagai peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo. Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba- tiba atau penghilangan kuasa.Dari dua titik di atas, kita boleh tahu bahawa apabila parkir di jambatan boarding bimbit, kita juga perlu memberi perhatian kepada peraturan parking yang berkaitan. Jembatan naik bimbit mempunyai volum yang besar dan menguasai ruang yang besar, yang menyebabkan parkir menjadi masalah besar. Oleh itu, penyimpanan dan penyimpanan betul jembatan naik bimbit adalah sangat penting.Di mana yang baik,Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah,BarendhurtMoving the boarding bridge, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan,BarendhurtJembatan naik hidraulik tetap, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.


BarendhurtTruck boarding bridgeSepuluh akal sehat



Alasan untuk turun secara alami dari platform mengangkat jambatan naik hidraulik ialah valv satu arah bocor, valv turun tidak ditutup dengan ketat, dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.peringkat,Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percayaApabila memuatkan dan membuang barang, rantai jambatan pengangkutan mesti terikat dengan ketat pada kereta untuk mencegah tergelincir.Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.Barendhurt,Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.Adakah jambatan boarding mudah digunakan? Orang-orang yang telah menggunakan jambatan boarding tahu bahawa ia adalah peralatan mekanik yang sangat berguna, yang membawa kesenangan besar untuk industri logistik dan beberapa kilang industri yang perlu memuatkan dan memuatkan barang. Beberapa perusahaan juga menghargai prospek pembangunan jambatan boarding dan menetapkan jambatan boarding kilang. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai penghasil jambatan naik menyediakan bekalan tepat waktu, dengan kost-efektivitas tinggi, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk memilih!Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya PirkkalaLeji bajaCara memilih padang filem    Seterusnya SallovaMaintenance of boarding bridgeAnalisis sebab-sebab populariti

Sinonim

Tiada sinonim