Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

ZurichPerkenalan ke pengubah jenis keringStruktur dan masalah dalam proses penggunaan

masa pelepasan: 2022-07-03 20:28:11

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul ,ZurichPenukar jenis kering Scb14,ZurichModel kemampuan pengubah tenggelam minyak, dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.Zurich,Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul ia akan menyebabkan kerosakan besar.Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


ZurichPerkenalan ke pengubah jenis keringStruktur dan masalah dalam proses penggunaan



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Rakmandasi halaman rumah,Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


ZurichPerkenalan ke pengubah jenis keringStruktur dan masalah dalam proses penggunaan



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran,ZurichJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotak, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.Zurich,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahBahkan wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim