Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

WanamintBerapa lama buahnya boleh disimpan segar dalam penyimpanan sejukStandard apa yang perlu dipenuhi

masa pelepasan: 2022-07-06 17:49:19

Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin, yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Wanamint,Peralatan elektrik peralatan gudang segar akan dihalangi dari kembalian basah untuk menghalanginya daripada disebabkan kegagalan kuasa.Semasa penyimpanan sejuk, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.Yunfu,Penyemprot poliuretan digunakan secara luas dalam peti sejuk besar dan ukuran tengah. Tanda yang berbeza diketahui dikeluarkan pada harga yang berbeza, dan kualiti produk adalah relatif besar. Namun, ia bukan barang yang baik atau kualiti tinggi. Ini adalah hasil kerjasama jangka panjang.Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer,WanamintSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk yang diketahui, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.


WanamintBerapa lama buahnya boleh disimpan segar dalam penyimpanan sejukStandard apa yang perlu dipenuhi



Kegagalan penyimpanan sejuk berbilang lapisan: volum pengangkutan menegak gudang adalah besar, nisbah kawasan lantai setiap bilik sejuk adalah rendah; When the multi-storey cold storage is built on the foundation with poor ground resistance, the foundation construction is complex. Biaya tinggi; Apabila komponen prefabrik digunakan, peralatan pembinaan besar diperlukan dan masa pembinaan panjang.The fresh-keeping storehouse is generally composed of maintenance structure and refrigeration equipment. Ia kebanyakan dingin oleh kompressor, dan suhu gasifikasi sangat rendah sebagai pendingin, sehingga ia boleh menguap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, dan menyerap panas di gudang penyimpanan, untuk mencapaiApabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Asas pemeriksaan,Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).


WanamintBerapa lama buahnya boleh disimpan segar dalam penyimpanan sejukStandard apa yang perlu dipenuhi



Fenomen ralat: muatan motor penggemar berlebihan, deformasi penggemar; Kesalahan motor penggemar; Kesalahan reli panas motor penggemar (penuaan); Kabel lepas; Pendingin diblokir; Keperlawanan besar. Fenomen ralat storan sejuk: pengeringan tidak berfungsi, garis pemampat terputus, fusi dihidupkan, tindakan relai panas, tindakan tukar tenaga tinggi,WanamintBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecil, garis disambung salah atau fenomena ralat terbuka: ia berhenti dalam masa singkat selepas pengeringan, suhu persekitaran terlalu tinggi, kondensator diblokirGaris produkDosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi, ujian kebocoran vakum bagi sistem gudang penyimpanan segar boleh dilakukan. Tujuan adalah untuk meningkatkan ketat udara di bawah keadaan vakum gudang penyimpanan segar dan menyediakan keadaan untuk mengisi ammonia dalam sistem gudang penyimpanan segar.Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk yang indah ini dibangun di bilik villa, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.WanamintPelarasan atau penghalangan tidak betul valv throttle, aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil: pelarasan tidak betul atau penghalangan valv throttle akan secara langsung mempengaruhi aliran sejuk ke dalam penghalang. Apabila valv throttle terbuka terlalu besar, aliran pendingin terlalu besar, tekanan pembakaran dan suhu pembakaran juga meningkat, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat; At the same time, when the throttle valve is opened too small or blocked, the refrigerant flow will also decrease, the refrigeration capacity of the system will also decrease, and the decline rate of warehouse temperature will also slow down.Keperlawanan deformasi yang kuat, tidak mudah untuk retak, lembut, stabil dan selamat. Material poliuretan mempunyai struktur porositas stabil dan pada dasarnya struktur pori tertutup. Ia tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, tetapi juga mempunyai resistensi beku-meluah yang baik dan prestasi penyorban bunyi. Dalam keadaan penggunaan dan penyelamatan biasa,WanamintKecerunan penyimpanan sejuk, umur perkhidmatan rata-rata struktur isolasi poliuretan bubur ketat boleh mencapai lebih dari tahun. During the service life of the structure, it can reach the unit price of dry, wet or electric corrosion under normal service conditions, fungus or algae foam material is higher than that of other traditional thermal insulation materials, but heating will increase the cost and cooling cost will be greatly reduced.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim