Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

Ulsk heradiestBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecilPeluang strategik industri

masa pelepasan: 2023-02-04 11:19:03

Ulsk heradiestPemasangan dan penyelamatan penyimpanan sejuk,

Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?Ulsk heradiest,Tekanan kondensasi jika kondensasi mempunyai pemindahan panas yang tidak baik, tekanan kondensasi akan meningkat dan kuasa pendinginan akan menurun. Untuk pendinginan, konsumsi tenaga meningkat. Jika konfigurasi sistem pendinginan terlalu kecil, kapasitas pemindahan panas tidak cukup, yang menyebabkan tekanan kondensasi tinggi.Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik struktur bangunan juga rentan. Oleh itu, bahan bangunan penyimpanan sejuk dan struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai kekebalan beku yang cukup.Tolyatti, - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.


Ulsk heradiestBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecilPeluang strategik industri



Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk akan ditentukan mengikut jenis barang yang berkeliaran. Contohnya, penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh menetapkan penyimpanan sejuk yang menyimpan segar. Jika terdapat banyak jenis komoditi yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan, penyimpanan sejuk pendingin + pendingin akan ditetapkan. Adapun saiz storan sejuk, ia akan ditentukan mengikut jenis, kuantiti, frekuensi, siklus, sama ada menggunakan rak untuk tumpukan, dll. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemas dalam kartun, rujuk kepada kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik, danUntuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.pengurusan peranti,Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Penyimpanan sejuk adalah kebakaran, penghalang api dan perlawanan tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk khas lain, tanda lama, keuntungan harga dan kualiti yang dijamin. Polyurethane adalah bahan penghalang api yang memadamkan diri selepas menambah penyimpanan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari darjah Celsius dan hanya akan hancur pada suhu yang lebih tinggi: tambahan, abu yang terbentuk di permukaan poliuretan akan berada dalam putih, dan lapisan abu ini membantu untuk mengisolasi putih di bawah. Ia boleh mencegah penyebaran api secara efektif. Selain itu poliuretan tidak akan menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).


Ulsk heradiestBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecilPeluang strategik industri



Sama ada ada tanah pada kondensator dan penyebaran panas yang tidak baik akan menyebabkan tekanan kondensasi terlalu tinggi bagi peti sejuk. Untuk melindungi kompresor, mesin berhenti berjalan di bawah tindakan pengawal tekanan. Apabila penyebaran panas adalah baik, tekan butang reset hitam pada pengawal tekanan, dan mesin boleh memulakan operasi secara automatik.bina,Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Pembeku pembakar akan meningkatkan resistensi panas dan mengurangi koeficien pemindahan panas. Untuk pemanas pendinginan, kawasan segi-segi sirkulasi udara dikurangkan, resistensi sirkulasi meningkat, dan konsumsi kuasa meningkat. Oleh sebab itu, which is simple and easy, and has little impact on the storage temperatureApabila penyimpanan sejuk digunakan untuk pertama kalinya atau ditutup untuk masa yang panjang ia dilarang secara ketat untuk menampung barang di dalam gudang. Gudang mesti perlahan-lahan dikurangi kepada suhu yang diperlukan. Untuk gudang suhu rendah,Ulsk heradiestSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk yang bagus, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang, yang menyebabkan tubuh gudang.Ulsk heradiest,Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim