Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

KefeldTrain boarding bridgeCara memilih kualiti

masa pelepasan: 2024-04-19 05:51:27

Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.Kefeld,Jika terdapat terlalu banyak bunyi semasa menggunakan jembatan naik, ia mesti dianggap serius. Situasi ini biasanya mempunyai beberapa bahaya tersembunyi, yang mungkin disebabkan masalah lain atau cacat fungsi. Jadi bagaimana kita boleh memahami sebab fenomena ini?Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.Wove,Penggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!Blok brek peralatan.Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.


KefeldTrain boarding bridgeCara memilih kualiti



Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin, faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.Saya tidak akan pergi ke perincian lebih lanjut mengenai jambatan boarding yang tetap hidraulik. ia diketahui dan digunakan secara luas,Berikut adalah ciri-ciri produk.Kebanyakan pekerja yang bertugas dalam jambatan boarding hidraulik tidak menerima latihan profesional dan kekurangan kemampuan jambatan boarding hidraulik. Mereka salah percaya jambatan boarding hidraulik hanya untuk pengangkutan barang, mengabaikan kemampuan dan bahaya keselamatan terlibat. Oleh itu latihan pekerja diperlukan. Due to the complexity of the job and the difficulty in forming a systematic theoretical system, it is possible to provide simple on-site training to employees at the beginning and end of each day, explaining some basic knowledge, simple operating skills,KefeldJembatan penerbangan hidraulik, and precautions related to the job. Setelah akhir setiap bulan,KefeldEmbedded boarding bridge,KefeldJembatan naik hidraulik tetap, penilaian teori dan teknik kolektif dilakukan untuk meningkatkan kesadaran pegawai untuk meningkatkan kemampuan operasi, meningkatkan kemampuan kerja rumah, dan menghindari kerja buta dan tidak berkesan semasa kerja rumah, dengan yang demikian mengurangi masa kerja rumah dan meningkatkan efisiensi kerja rumah.Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.


KefeldTrain boarding bridgeCara memilih kualiti



[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.Professional adalah raja, kita patut periksa peralatan untuk melihat jika terdapat sebarang halangan. Jika terdapat, kita patut bersihkan mereka dengan cara yang tepat dan periksa keadaan peralatan untuk memastikan penggunaan biasa di masa depan. Oleh itu, semua orang patut secara aktif memperhatikan penggunaan khusus ini dan melakukan pemeriksaan peralatan semasa proses aplikasi, Aplikasi masa depan akan lebih baik.Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.Kefeld,Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;Alasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim