Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

WarsawJembatan boarding forklift bekasKesan sesak

masa pelepasan: 2024-04-22 18:09:43

Jadi bagaimana jambatan boarding berfungsi?Petunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin, dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.Warsaw, pertama turunkan butang valve balik dan ketat ke arah jam. Dengan menekan kendali, jambatan naik boleh meningkat perlahan-lahan. Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar arah lawan jam) untuk menurunkan paksi dengan beratnya sendiri. Apabila digunakan, valv manual sepatutnya dilepaskan untuk menjaga rod hidraulik dalam keadaan bebas tekanan.Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry,WarsawPemuatan dan membuka jembatan papan platform Forklift, follow the standard work requirements.Camiri,WarsawJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetap,Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.Waktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Mengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat di antara banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.


WarsawJembatan boarding forklift bekasKesan sesak



Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.Kekuatan tinggi& ' U& ' The design of the shaped beam can ensure its high load and long-term operation without deformation.Waktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.market,Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.Penjagaan dan penjagaan harian jambatan penerbangan hidraulik memerlukan pegawai yang ditugaskan untuk periksa secara peribadi struktur kurungan dan panel dekoratif untuk keadaan yang baik. Minyak dan mentega ditambah ke gudang dan komponen setiap bulan. Bahagian yang terluka secara peribadi diperiksa, dipelihara, diperbaiki, dan diganti setiap bulan, terutama untuk komponen yang sering bergetar dan memakai kuat. Selain itu, untuk wayar, perhatian istimewa perlu diberikan kepada komponen ini, Peribadi periksa sama ada kabel sudah tua dan sama ada ada ada kerosakan atau kebocoran. Ia diperlukan untuk menggantikan wayar yang tua pada masa yang tepat untuk mencegah kerosakan peribadi disebabkan kebocoran. Lift bekalan kilang patut dipilih sebanyak yang mungkin dengan struktur pemasangan sederhana, penggunaan yang sesuai, kapasitas pembawa muatan besar, dan keuntungan-keuntungan tinggi untuk memenuhi keperluan penggunaan yang dijangka.


WarsawJembatan boarding forklift bekasKesan sesak



Ambil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.bagaimana,Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.Fungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat, dan biaya perbaikan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka saluran, mengangkat saluran, dan membuka saluran: Peralatan anti slip: Peralatan ini diseweldi dari plat besi yang dapat mencapai fungsi anti slip secara efektif dan selamat dan dipercayai.Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik,Dalam singkat yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.Warsaw, jambatan boarding hidraulik adalah alat yang biasanya digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dengan frekuensi yang tinggi penggunaan. Pilihan yang tepat dan pemeliharaan komponen adalah penting. Kadang-kadang, perincian boleh menentukan kehidupan perkhidmatan jambatan boarding,WarsawJembatan naik trak bekas, dan keputusan tidak boleh dibuat tanpa pengetahuan. Performasi yang baik dari pelbagai komponen jambatan boarding hidraulik adalah satu syarat untuk menyelesaikan operasi ketinggian tinggi dengan kualiti dan kuantiti. Kami harap kandungan di atas akan membantu dengan kemampuan pembelian dan pemeliharaan komponen bridge Saya harap ia akan membantu anda dalam proses penggunaan masa depan.Pada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik, seperti orang dan DeliIt is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim