Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Beuhatuf315 KVA oil type transformerPersekitaran mana yang sesuai untuk

masa pelepasan: 2024-04-23 09:23:12

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi,BeuhatufLangkah perubahan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.Manufacturing process and steps of dry-type transformerBeuhatuf,Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV,BeuhatufBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Okara,Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, muatan boleh disambung.Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


Beuhatuf315 KVA oil type transformerPersekitaran mana yang sesuai untuk



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.di mana,Dalam kes operasi pengubah jenis kering,BeuhatufPenukar kapasitas kelebihan muatan tinggi, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


Beuhatuf315 KVA oil type transformerPersekitaran mana yang sesuai untuk



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Helaian Petikan, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Beuhatuf,Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Kebocoran minyak dari radiator paip panasUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim