Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

San Jose de las LajasApi pompa sumur dalamBerapa nisbah

masa pelepasan: 2022-09-06 01:44:43

Cavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu, apabila suhu meningkat ke nilai tertentu,San Jose de las LajasPompa saluran bawah tanah, air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, pada suhu tertentu, tekanan menurun ke   Apa yang diketahui adalah penyegelan bekas. Segel itu mudah dipasang dan disimpan, stabil dan boleh dipercayai,San Jose de las LajasBaigang deep well pump, tetapi harganya cukup mahal.San Jose de las Lajas,   Kepala pompa tidak sesuai dipilih.   gland bearing depan dan belakang dipasang dengan segel minyak, yang dipenuhi kertas hijau atau asbest. Terdapat ruang .- mm antara kelenjar belakang dan arah.Escazu,   Kepala merujuk kepada tenaga yang diperoleh dari pompa dengan berat unit output cair oleh pompa, jadi kepala merujuk kepada tenaga efektif yang diperoleh dari output cair oleh pompa dalam masa unit - iaitu, tenaga efektif pompa: persamaan adalah PE= ρ GQH (W)= γ QH (W)   Pompa lumpur menegak adalah produk awal. Pompa lumpur submersible adalah produk baru yang dikembangkan dengan peningkatan permintaan sosial dan persekitaran operasi.   Where ρ& mdash;& mdash; Densitas cair medium penghantaran (kg/m; γ—— Gravitasi cair medium (n/m; H -- angkat pompa (m); Q - aliran pompa air (m/s); G - gr


San Jose de las LajasApi pompa sumur dalamBerapa nisbah



   Pr   Selama operasi muatan berlebihan jangka panjang pompa sampah selam, terdapat banyak kes kegagalan tiba-tiba dari pompa sampah. Di antara mereka terdapat beberapa halangan umum, seperti pam selam tidak boleh dimulakan selepas ia diaktifkan, atau kelajuan motor tidak boleh dimulakan selepas pam selam dimulakan. Tunggu yang sangat kecil   Apabila digunakan ia boleh memandu impeller untuk berputar supaya memandunya untuk mengalir.Jabatan Kewangan,aplikasi industri dan perlombaan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebagai pompa lumpur bergerak, seperti pompa pasir di atas kapal, prospeksi, dll.; Pekerjaan pemasangan pompa sumber III. apa keuntungan pompa sumber sumber sumber   Motornya rosak. Selain itu, kerana panjang peluru panjang secara umum ditetapkan, pemasangan dan penggunaan pam adalah masalah, dan peluang aplikasi adalah subjek kepada banyak   Semasa operasi normal, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan,   Many users, including new practitioners   Perhatikan alat ini secara konstan, dan ukur perlawanan izolasi setiap setengah bulan. Nilai perlawanan tidak boleh kurang dari . megohm.   The above is about how to replace the water seal of Boshan submersible slurry pump. Selain segel air, bahagian lain pompa juga perlu diganti pada masa apabila mereka rosak. Selain itu,San Jose de las LajasPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, beberapa bahagian pompa adalah relatif mudah untuk rosak jadi kita perlu menggantikannya secara regolaSan Jose de las Lajas,mengawal model pompa lumpur, contohnya, angkat pompa yang digunakan terlalu tinggi atau terlalu rendah, yang akan membawa ke muatan berlebihan, jadi kita memilih pompa   If there is abnormal sound inside the slurry pump and there is no water, it is likely that the equipment may have air infiltrating into it when absorbing water, which will cause abnormal sound inside the pump, and then at the same time, the impeller is damaged or the impeller is damaged   Bagaimana untuk menghindari situasi ini apabila peralatan sedang digunakan.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim