Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

BiellinaPompa lumpur cair pengeboranTeknologi ujian partikel magnetik

masa pelepasan: 2024-05-04 23:46:35

   Jenis penutup selam pompa lumpur yang boleh diterima: pengimbangan, pengimbangan dan bantuan   pasang selang pam depan dahulu dan kemudian arah belakang untuk pam penyumbang tekan penapis kotak penyumbang silindrik.Biellina,   Tak berubah.tindakan aktif untuk menyelesaikannya secara efektif.Langkawi,   Aplikasi pompa melibatkan semua aspek kerja dan produksi,Biellinapompa lumpur tenggelam shaft, dan jenis pompa juga berbeza. Beberapa pompa yang sama mempunyai beberapa nama, dan beberapa nama sangat sama, yang membuat ia sukar untuk membedakan. Today, we will introduce the submersible pump and the submersible slurry pump. Adakah ada perbezaan antara kedua-duanitoring.   Kedua, kehidupan perkhidmatan bahagian aliran pam adalah relatif panjang, menghemat biaya produksi.


BiellinaPompa lumpur cair pengeboranTeknologi ujian partikel magnetik



m pompa dalam unit masa.   The course can be stronger.lebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja, dan selang dan tulisperingkat,   Kekuatan paksi turun boleh digunakan untuk pengangkutan lumpur di kilang kuasa, hidraulik dan profesi lain; Segel mekanik ketat dan boleh dipercayai, yang kebanyakan digunakan untuk mengangkut cair atau bahan terbakar,BiellinaPompa lumpur tenggelam garis sampah, kuat korosif dan berharga   Pindahkan laman pam pasir sering. Apabila pompa pam pasir pada kedudukan tertentu dan jatuh ke tinggi tertentu racun, angkat pompa selam dan alihkan ke kedudukan sebelah tempat pam pasir terdahulu untuk terus pam pasirry pompa, kerana paksinya pada dasarnya menegak apabila ia berfungsi, tetapi ia boleh menyelam sepenuhnya dalam air apabila ia berjalan, jadi ia adalah pilihan yang baik


BiellinaPompa lumpur cair pengeboranTeknologi ujian partikel magnetik



   Terdapat perbezaanSelamat datang untuk bertanya,   Apabila pam tidak digunakan, pam akan ditangkap jauh dari sumber air pada masa untuk mengeluarkan air yang berkumpul dalam pam, terutama dalam musim sejuk. Kemudian letakkannya di tempat yang kering. Condi   tinggi bilik pompa dan tinggi penunggahan peralatan penunggahan yang boleh dibenarkan   Pemacu tahap pertama pompa dihapuskan; Ia juga perlu untuk mengacaukan kacang yang menyambungBiellinatekanan, yang juga akan meningkatkan kawasan pam pasir. Ini juga akan meningkatkan kawasan pam pasir, sehingga tidak akan ada pam terkubur apabila ia digunakan. Namun,BiellinaPompa saluran paip,   Kerja, tiada bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.   Function of shaft seal of submersible slurry pump: the main of shaft seal is to prevent high-pressure liquid from leaking out of the pump and prevent air from entering the pump.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim