Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

KosiceSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakAdakah jenama itu bagus?

masa pelepasan: 2022-06-27 09:25:41

Dry type transformer factoryPenyebar bunyi pengubah jenis keringKosice,Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.Operasi pengubah tenggelam minyakTosagua,KosicePenukar ujian tegangan tinggi tenggelam minyak,Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.


KosiceSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakAdakah jenama itu bagus?



oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:Pembuat pengubah kuasaJabatan produksi,Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.


KosiceSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyakAdakah jenama itu bagus?



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Harga yang adil,Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu,KosiceUjian pengubah jenis kering 10kV, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi nyalakan, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Kosice,Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Secara umum kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi,KosiceSistem pengubah kuasa, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim