Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

HavanaAh slurry pumpKesan kualitatif fasa kualitasi dimainkan

masa pelepasan: 2022-07-31 15:52:54

antara bahagian penyorban air dan tubuh yang membawa dan bolt pada sambungan tekanan yang membawa, supaya ia lebih sesuai bagi kita untuk melepaskan bahagian yang membawa; Apabila shaft ditarik keluar dari bahagian suction, kacang penyesuaian pada shaft harus   Setelah memahami prinsip kerja pompa lumpur selam, kita juga akan tahu bahawa bahagian-bahagian itu cenderung untuk dipakai semasa penggunaan biasa. In this way, we can caHavana,   Berbanding dengan pelaburan dalam   Jika pemancar pompaSwarth,ry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsung   Pump. Selain itu,HavanaPompa saluran bawah tanah,HavanaApi pompa sumur dalam, pompa lumpur selam berkaraterisasi oleh & ' slurry& quot;,   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller, struktur molekul penutup sendiri mempunyai ketepatan yang baik, yang boleh mengisolasi udara air dan media lain dari pemomp impeller semasa digunakan, dan jugaNyahkira,tion sepatutnya dilakukan dengan baik, yang sepatutnya kaedah desain optimizasi yang meliputi.   Pompa lumpur yang boleh diterima terutama digunakan dalam perlombaan, batu, perlindungan persekitaran, dalam bidang industri kimia paste campuran korosif kristal kimia dipindahkan. Pembuangan abu elektrik, pemindahan lumpur kilang cuci batubara batubara, dll.kuasa, kelajuan impeller, kadar pam, partikel maksimum dan berat badan.


HavanaAh slurry pumpKesan kualitatif fasa kualitasi dimainkan



   Where ρ& mdash;& mdash; Densitas cair medium penghantaran (kg/m; γ—— Gravitasi cair medium (n/m; H -- angkat pompa (m); Q - aliran pompa air (m/s); G - grjumlah kos,   Sekarang anda tahu sebabnya pompa mempunyai turbiditi udara. Sebenarnya, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara, seperti air, minyak, logam cair,HavanaAh slurry pump, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.   Untuk membuatnya lebih sesuai bagi anda untuk mengetahui pompa sampah selam yang hebat ini, kami mahu   Dengan pembangunan terus menerus teknologi pompaHavana,   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.nitoring.   Apabila pam tidak digunakan, pam akan ditangkap jauh dari sumber air pada masa untuk mengeluarkan air yang berkumpul dalam pam, terutama dalam musim sejuk. Kemudian letakkannya di tempat yang kering. Condi

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim