Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

BessieMana penyimpanan sejukSokongan teknikal

masa pelepasan: 2022-09-07 03:03:51

Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Bessie,Pada hari ini, aplikasi kedai penyimpanan segar semakin luas. Ia berkaitan dengan kehidupan harian kita. kedai penyimpanan segar adalah terutama untuk memastikan segar makanan.Apa yang perlu dipertimbangkan dalam membina penyimpanan sejuk? Dalam aspek ini,BessiePemasangan penyimpanan sejuk dan syarikat pembinaan, penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, produksi yang selesa, simpanan tenaga dan pengurangan kos. Masalah apa yang patut dianggap dalam pembangunan penyimpanan sejuk makanan?Cili,Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan. - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).


BessieMana penyimpanan sejukSokongan teknikal



Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk yang indah ini dibangun di bilik villa, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.Pendingin di unit sejuk sangat mudah untuk kotor, jadi ia perlu dibersihkan pada masa mengikut situasi tertentu. Untuk menjaga kondukti panas stabil dan kesan praktik. Pembuangan panas dan pendinginan yang baik. There is no need to accumulate dirt around the refrigeration unit.Peralatan yang perlu dipasang di gudang dan ditempatkan ke gudang akan dipasang di tempat atau ditempatkan di tempat yang sesuai di gudang; Papan gudang dinding akan dipasang dari sudut badan gudang, dan gudang sejuk profesional akan dipasang. gudang sejuk akan dipasang. gudang sejuk akan dibangun. gudang sejuk buah yang menyimpan segar dan gudang sejuk perubatan akan mempunyai kadar tekanan tinggi, prestasi yang baik yang tidak bergerak air, kapasitas beban tinggi, tahan korrosion, perlindungan radiasi dan kehidupan perkhidmatan panjang. sudut akan ditetapkan sementara dengan jek plat warna ,; Apabila memasang setiap panel dinding, laksanakan secara bersamaan dua lapisan bahan putih pada permukaan kongsi groove lelaki dan perempuan, dan laksanakan satu lapisan bahan putih apabila memasang panel dinding polistiren. Kekosongan itu adalah seragam dan terus menerus; Selepas papan dinding dipasang di tempat, dan ruang garis dalam gudang sepatutnya mm; Apabila menyambung plat perpustakaan dalam bentuk sambungan hook ekscentrik, hook ekscentrik akan dilepaskan sekali sebelum pemasangan untuk memastikan penguncian yang boleh dipercayai semasa pemasangan.Penjagaan peralatan,Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin, supaya memudahkan penggunaan konkrit untuk melindungi konektor di masa depan.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.


BessieMana penyimpanan sejukSokongan teknikal



Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.servis teknikal,Sebagai cair sejuk, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.Jika penyimpanan atmosfer terkawal tidak digunakan untuk masa yang lama, ia tidak memerlukan operasi pendinginan selama ia tidak menunjukkan kebocoran fluor. Namun, mungkin ada kebocoran fluor disebabkan ketidakgunaan jangka panjang, jadi operasi pendinginan patut dilakukan pada masa ini.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Bessie,Pemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Fenomen ralat: muatan motor penggemar berlebihan, deformasi penggemar; Kesalahan motor penggemar; Kesalahan reli panas motor penggemar (penuaan); Kabel lepas; Pendingin diblokir; Keperlawanan besar. Fenomen ralat storan sejuk: pengeringan tidak berfungsi,BessiePeralatan pemasangan penyimpanan sejuk,BessieKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, garis pemampat terputus, fusi dihidupkan, tindakan relai panas, tindakan tukar tenaga tinggi, pemampat dikunci, garis disambung salah atau fenomena ralat terbuka: ia berhenti dalam masa singkat selepas pengeringan suhu persekitaran terlalu tinggi, kondensator diblokir

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim