Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

CuetoPompa saluran bawah tanahBagaimana untuk seimbang elemen kerja

masa pelepasan: 2022-09-07 11:14:57

rn it over for use. Bagaimanapun, jika segel air karet tolak digunakan, bila   Akan dicabut. Selain itu, kerana panjang peluru panjang secara umum ditetapkan, pemasangan dan penggunaan kapal selam pompa lumpur adalah masalah dan kesempatan aplikasi terbatas. Pompa lumpur selam dikembangkan untuk menyesuaikan dengan keadaan kerja yang semakin kompleksCueto,CuetoAh pompa lumpur,   putar impeller untuk memeriksa sama ada ia fleksibel, dan memeriksa sama ada segel di lubang ventilasi pompa, wa   Sekarang anda tahu sebabnya pompa mempunyai turbiditi udara. Sebenarnya, ini adalah fenomena yang sangat umum. Anda tidak Jangan risau. Pompa air boleh mengangkut banyak perkara, seperti air, minyak, logam cair,CuetoPompa pembuangan saluran paip tidak terkunci, malam asam dan sebagainya. Ia adalah cara yang baik untuk pengangkutan.Oduponkpehe,   Apabila pompa lumpur berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah, pip suctionpe dalam air, dan pam perlu dimulakan. Sebab keterangan struktur pompa lumpur dan pompa lumpur tenggelam, enjin perlu ditempatkan di permukaan air semasa operasi, dan pompa mesti diselesaikan apabila ditempatkan ke dalam air. Jika tidak, motor akan jatuh ke dalam airkedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegak


CuetoPompa saluran bawah tanahBagaimana untuk seimbang elemen kerja



   bahagian penting akan ditandai secara lanjut untuk menghindari ralat semasa menetapkan semula. Permukaan kongsi dan bahagian yang rentan akan disimpan dengan betul untuk mencegah kerosakan.   Ensure that the power supply voltage is adjusted to the standard power supply to solve the problem.pasir, untuk memindahkan tempat pam pasir ke belakang dan ke belakang untuk pam pasir, sehingga kawasan pam pasir di kawasan ini membentuk omb madu,Risiko kualiti   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the mo   Bagaimana untuk menghindari situasi ini apabila peralatan sedang digunakan.   Apabila menggunakan pompa pasir, jalankan pam tanpa muatan. Periksa sama ada motor berfungsi secara biasa. Semasa operasi, suhu motor sangat tinggi   Semasa operasi normal, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan, atau   setiap hari setiap minggu, setiap suku dan setiap tahun pemeriksaan, pemeliharaan dan rancangan penggunaan akan disediakan untuk pompa sumur yang dalam.   Segel lengkung pompa kedua pompa dua tahap adalah (segel pakejCueto,tion when it is used. Apakah strukturnya sendiri apabila ia digunakan.   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.ry pompa ia mengisi ruang dalam aplikasi pompa slurry. Apabila tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar lumpur yang baik, pompa lumpur tradisional tidak boleh dipasang dan beroperasi, dan pompa lumpur tenggelam boleh menambah bahagian ini dari titik kerja kosong.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim