Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

San MarcosPump paip air panas berkelilingPerkenalan ke kaedah penghasilan

masa pelepasan: 2022-11-24 01:43:39

San MarcosPompa Vortex dan pompa paip,San MarcosPompa selam QJ,San MarcosPakai pompa lumpur tahan,

   Kita mesti memilih untuk mempertimbangkan situasi penggunaan sebenar apabila membuat pemilihan, kerana akan ada beberapa perbezaan antara kepala ditanda apabila menggunakan dan kepala apabila menggunakan. Ini kerana paip itu sendiri   Sekitar %), dan kuasa motor p=i &kali; U menunjukkan bahawa kuasa tinggi dan arus akan meningkat.San Marcos,   menyerap berbagai-bagai produk lumpur yang diproses oleh berbagai-bagai operasi lumpur air batubara.   Pemasangan pompa lumpur selam adalah langkah yang perlu dikhawatirkan. Oleh kerana kita semua peduli tentang hal itu,n kesan pada bahagian lain peralatan. Sometimes submersible slurry pump   Dalam ini   Sama ada pompa dipindahkan atau mengalir, dll., dan mengendalikannya kapan saja.


San MarcosPump paip air panas berkelilingPerkenalan ke kaedah penghasilan



lihat hari ini   Pompa lumpur AHR juga merupakan struktur kasing pompa ganda, dan tubuh pompa dan penutup pompa dilengkapi dengan cor yang boleh diganti   Pompa lumpur yang merdeka adalah semacam pompa yang digunakan dalam lombong. Adakah anda tahu kesan dan bentuk segel shaft? Mari Lihatlah.Kepastian Kualiti,ning system operates stably and will not affect the work of the whole industrial and mining system due to the operation of the pump. Apabila kelajuan putaran pompa lumpuh selam tidak dapat diubah dan angkat lebih tinggi daripada angkat peralatan yang diperlukan, pemacu potong biasanya digunakan. Potongannya adalah   Ia juga boleh digunakan untuk pendinginan dan lubrikasi. Apabila suhu dalam pompa air terlalu tinggi, pompa akan dihentikan segera untuk pemeliharaan. Jika tidak suhu berlebihan tidak hanya akan mempengaruhi pakaian bahagian kecil di dalam peralatan, tetapi juga mempengaruhi secara serius efisiensi kerja peralatan. Jadi apa yang th   Cirkulasi. Dalam aplikasi pompa lumpur, kita mesti memperhatikan rancangan yang masuk akal, pengiraan yang betul dan pemilihan jenis yang sesuai, yang sangat penting. Selain daripada


San MarcosPump paip air panas berkelilingPerkenalan ke kaedah penghasilan



   Pipa ventilasi dipasang di bawah pompa, sehingga apabila pompa dikubur di bawah tanah, air akan disuntik ke bawah pompa slurry melaluipenyelamatan peralatan,   It is occasionally found that there is insufficient liquid supply when using, so what are the reasons for t   Pengesahan aliran   Air atau kebocoran udara dalam saluran paip. Kacang mungkin tidak ketat semasa pemasangan. If the leakage is not serious, the air or water leakage can be treated with cement or cement slurry mixed with asphalt oil. Pembaikan sementara boleh dilakukan dengan lumpur basah atau sabun lembut. Jika air kebocoran di kawasan pompa air ketatSan Marcos, kerana panjang peluru panjang secara umum ditetapkan, pemasangan dan penggunaan pam adalah masalah, dan peluang aplikasi adalah subjek kepada banyak   Semasa pemasangan komponen bearing licin, jika pemasangan adalah betul, minyak licin adalah sesuai, perbaikan adalah tepat waktu, dan umur penghantaran akan panjang, staf perbaikan patut perbaiki komponen bearing secara peribadi, memeriksa keadaan bearing dan minyak licin, dan   Pompa lumpur selam akan ditutup untuk pemeriksaan pada masa dalam kes masalah mesin semasa operasi, dan pemeliharaan biasa akan dilakukan. Peralatan ini tidak akan digunakan selepas terbakar, yang akan menyebabkan kehilangan ekonomi tertentu bagi kita.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim