Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Phnum Tbeng MeancheyPengubah kuasa 20kVBerapa sebut harga

masa pelepasan: 2023-03-22 14:49:17

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Phnum Tbeng Meanchey,Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.Permukaan flange tidak sama bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.Custoias,Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:Pasukan pengubah kuasaMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa


Phnum Tbeng MeancheyPengubah kuasa 20kVBerapa sebut harga



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak,Phnum Tbeng MeancheyBerapa banyak pengubah kotak 160, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.Dry type transformer factoryDokumen kualiti,Phnum Tbeng MeancheyBerapa banyak pengubah kotak 400 KVA,Penghakiman cacat pengubah kuasaOperasi pengubah tenggelam minyakBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?


Phnum Tbeng MeancheyPengubah kuasa 20kVBerapa sebut harga



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Selamat datang untuk bertanya,Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringPhnum Tbeng Meanchey,Dry type transformer factoryBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya SevanPenukar jenis kering 1000kWMelindungi pertimbangan    Seterusnya AlaverdiPengubah jenis kering adalah baikUntuk apa ia digunakan

Sinonim

Tiada sinonim