Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

LoyoSuhu konstan penyimpanan sejuk perubatanIndustri mengikut trend pembangunan teknologi

masa pelepasan: 2023-03-23 01:47:42

Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan,LoyoApa pemasangan penyimpanan sejuk, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, serta beberapa latihan selepas menjual.Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.Loyo,Struktur bangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi, yang boleh ditentukan mengikut anggaran sendiri dan keperluan sebenar. At present, and are equipped with combined thermal insulation warehouse body, unloading platform, refrigeration system, system, pipeline system, etc. according to the actual needs of cold storage circulation.Pemasangan kotak dan peranti operasi: desain kotak mesti masuk akal, dan kualiti penampilan mesti memenuhi keperluan keindahan dan praktikal. Semua butang, tombol elektrik, dll. mesti dipercayai, selamat pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, marka lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Mudah untuk dikenali dan beroperasi. Cahaya penunjuk akan mudah dan jelas. Peranti dan setiap suis akan dipasang di bahagian atas diluar pintu gudang, yang mudah beroperasi, baca data dan tidak mudah rosak, dan akan diperbaiki dengan selamat. Kotak peranti dipasang pada plat bingkai pintu di sisi pembukaan pintu. Garis tengah kotak meliputi garis tengah plat bingkai pintu. Bawah kotak adalah mm di atas tanah dan ditetapkan dengan yakin. Lampu pencahayaan dan tukar wayar bingkai pintu dalam gudang dipasang langsung di bawah peranti, dan tinggi pinggir bawah kotak tukar adalah kira-kira mm.SumgaitKebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananOn the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat? - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegak


LoyoSuhu konstan penyimpanan sejuk perubatanIndustri mengikut trend pembangunan teknologi



Ciri-ciri papan penyimpanan sejuk: prestasi pengisihan panas yang baik, berat ringan, kekuatan tinggi, perlawanan penuaan dan penampilan indah.Jika peralatan besar-besaran gudang segar dimulakan lagi selepas penggantian jangka panjang, kelajuan patut dikurangkan pada tahap awal pembukaan besar-besaran gudang segar. Jangan bermula terlalu cepat. Lebih baik untuk mengurangkan kelajuan pada kira-kira - darjah setiap hari. Apabila suhu turun ke darjah, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.standar kualiti,Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Kestabilan dimensi bagi bulu bahan pengisihan panas poliuretan: bahan bulu poliuretan penyimpanan sejuk akan berubah dalam saiz (biasanya berkurang) apabila ia berubah dengan tajam pada suhu atau pada suhu rendah untuk masa yang panjang. Perubahan saiz sering dicerminkan dalam pecahan atau jatuh, yang akan mempengaruhi penggunaan biasa penyimpanan sejuk. In addition to the regular performance test of simulation, more attention is paid to the selection of high-quality materials: the combination of special energy polyether makes the foam network structure and greatly improves the low-temperature resistance of the foam; Pada masa ini, polieter yang biasanya digunakan dalam bahan semburah mengandungi bilangan besar komponen fungsional, dan bilangan besar struktur linear terbentuk selepas reaksi susah untuk stabil pada suhu rendah; Penggunaan ejen penyesuaian tenaga juga meningkatkan kesetabilan dimensi foam; Polieter terpilih mengadopsi katalis dalam tahap produksi, dan reaksi selesai, sehingga polieter menjaga kadar reaksi tinggi (iaitu, ia boleh bereaksi sepenuhnya dengan bahan hitam); Untuk mencapai tiada deformasi di permukaan bulu, beberapa penghasil menambah komponen yang boleh terbuka ke bahan bulu, yang mengurangkan kadar penutup sel bulu dan mencapai kesan untuk menstabilkan saiz, tetapi ini mengorbankan prestasi pengisihan panas bulu bahan pengisihan panas penyimpanan sejuk poliuretan.


LoyoSuhu konstan penyimpanan sejuk perubatanIndustri mengikut trend pembangunan teknologi



Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Promosion,Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Untuk penyimpanan sejuk udara, sila pastikan permukaan kotol sejuk penyimpanan sejuk bersih untuk memastikan sirkulasi udara sekeliling dan suhu rendah. bersihkan skala pada kotol secara biasa untuk memastikan kesan pertukaran panas yang baik.Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil selamat, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Loyo,Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja, dan kapasitas pendinginan tidak dapat memenuhi keperluan muatan gudang: disebabkan operasi jangka panjang pemampat, lengan silinder cincin dan bahagian lain dipakai serius, pemasangan,LoyoPenyimpanan sejuk perubatan kecil, pembinaan, penyimpanan buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk-produk marka lain, produk yang ditentukan telah selesai, kualiti telah dijamin, dan prestasi penyegelan akan dikurangkan sesuai dengan meningkatkan kebebasan persamaan, Koeficien pemindahan gas kompressor juga akan dikurangkan,LoyoHarga penyimpanan sejuk kumpulan, dan kapasitas pendinginan akan dikurangkan. Apabila kapasitas pendinginan kurang daripada muatan panas gudang, suhu gudang akan jatuh perlahan-lahan.Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sekiranya anda fikir entri ini perlu diperbaiki, sila mengedit

Sebelumnya SumgaitPenukar jenis kering 2500kVACara membaiki    Seterusnya NivohainLantai kayu tidak tergelincirCiri-ciri dan fungsi

Sinonim

Tiada sinonim