Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Tenaga   

Zhang BoliBerapa banyak meter persegi untuk memasang storan sejukKaedah pengendalian selepas gagal permulaan

masa pelepasan: 2023-06-05 14:19:06

Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Zhang Boli,Menurut keperluan dan penggunaan skenario teknik yang berbeza, rancangan dan pembangunan penyimpanan sejuk berbeza. Apabila merancang penyimpanan sejuk mengikut keperluan sebenar, sembilan aspek secara umum perlu dianggap.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Wuerden, - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat,Zhang BoliPembuat pemasangan penyimpanan sejuk, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?


Zhang BoliBerapa banyak meter persegi untuk memasang storan sejukKaedah pengendalian selepas gagal permulaan



Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.Periksa dan menentukan sama ada tenaga kerja bekalan kuasa menukar memenuhi peraturan, dan tenaga kerja adalah V & plusmn; %. Apabila penjualan besar peralatan gudang segar tidak diperlukan untuk masa yang lama, bekalan kuasa penggantian utama gudang beku akan terputus, dan ia akan memastikan bahawa peralatan gudang segar tidak akan kembali ke kebumian dan tidak akan dirampas oleh bahan kimia lain seperti abu.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk,Zhang BoliUbat penyimpanan sejuk segar, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Kualiti yang baik,Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,


Zhang BoliBerapa banyak meter persegi untuk memasang storan sejukKaedah pengendalian selepas gagal permulaan



Suaran mengenai kuantiti bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan: pelaburan penyimpanan sejuk adalah pelaburan jangka panjang dan menguntungkan. Kuntiti tinggi rambut pasti boleh mengurangi pelaburan awal, tetapi perlu untuk menangkap had tertentu dan mempertimbangkan secara meliputi konsumsi tenaga jangka panjang dan pelaburan awal kerana kesan penyeluaran bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan mempunyai korelasi linear parabolik dengan berat besar; Banyak kajian telah menunjukkan bahawa bulu mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik apabila berat unit ~ kg / m. Oleh itu, secara umum disarankan volum rambut penyimpanan sejuk suhu konstan ~ m / T.Sedia dan efisien, - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata,Zhang BoliPharmaceutical cold storage production company, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Periksa dan menentukan sama ada tenaga kerja bekalan kuasa menukar memenuhi peraturan, dan tenaga kerja adalah V & plusmn; %. Apabila penjualan besar peralatan gudang segar tidak diperlukan untuk masa yang lama bekalan kuasa penggantian utama gudang beku akan terputus, dan ia akan memastikan bahawa peralatan gudang segar tidak akan kembali ke kebumian dan tidak akan dirampas oleh bahan kimia lain seperti abu.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Zhang Boli, membuat ia menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik untuk menyerap panas dalam penyimpanan, untuk mencapai tujuan sejuk.Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim