Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia Metalurgi dan Mineral   

Hezeblok beton terbang terpotongReka bentuk dan pemilihan

masa pelepasan: 2024-03-28 09:15:10

s bahan-bahan mentah utama, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan, campuran, menuangkan, berhenti statik, memotong,Hezeblok beton terbang terpotong,Hezeblok, dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.Heze,   menjadi komponen penting bahan bangunan baru.   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B, B, B, dan BBoca Sunobeton ted ( - Terminologi batu dan blok Klasifikasi produk Spesifikasi: Spesifikasi dan dimensi blok dipaparkan dalam Jadualbeton ted ( - Terminologi batu dan blok Klasifikasi produk Spesifikasi: Spesifikasi dan dimensi blok dipaparkan dalam Jadual   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.


Hezeblok beton terbang terpotongReka bentuk dan pemilihan



   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.   Sangat kecil, dengan prestasi seismik yang sangat baik.   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).kualiti tertinggi,Hezeblok ed,   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).beton ted ( - Terminologi batu dan blok Klasifikasi produk Spesifikasi: Spesifikasi dan dimensi blok dipaparkan dalam Jadual   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).Di mana yang baik,   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, saiz spesifikasi, gred produk, dan nombor piawai.   hari, sehingga kekuatan boleh mencapai piawai. Pada masa yang sama ia diperlukan bahawa badan batu bata tidak seharusnya mempunyai retak dan permukaan seharusnya bersih,   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.Heze,   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B, atasan   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), kualiti penampilan produk yang berkualiti (C).   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).


Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim