Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

BenjinPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriSelamat datang ke harga pasaran

masa pelepasan: 2024-03-28 10:25:39

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali,BenjinPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.Benjin,Kaedah kedua ialah kaedah lapisan perlindungan, yang menutupi permukaan logam platform mengangkat selai aluminum dengan lapisan perlindungan untuk mengisolasi produk logam dari media yang berkeliaran dan mencegah kerosakan. Laksanakan minyak enjin, cat, atau meliputi permukaan bahagian besi dengan bahan-bahan non-metalik yang melawan kerosakan seperti enamel dan plastik; Dengan elektroplating,BenjinPlatform jenis lifting platform, plating panas, menyemprot, dll., lapisan logam yang tidak mudah terkorod dikelilingi di permukaan besi.Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Kristianstad,Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.


BenjinPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriSelamat datang ke harga pasaran



Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, periksa dan sahkan bahawa kabel dan kawat mendarat adalah selamat dan bahawa tukar berada di posisi sifar. Selepas kuasa diaktifkan anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.Bagaimana platform angkat elektrik lebih rendah dalam keadaan kekurangan tenaga tiba-tiba? Sebelum memulakan tekanan perlu diperiksa dan disahkan sebagai normal, dan seharusnya tidak ada bocor semasa ujian. Ia patut diuji dan disahkan bahawa peranti penguncian elektrik di setiap peranti had, kandang tangga, pintu penyamaran, dll. berada dalam keadaan yang baik dan boleh dipercayai, dan peranti elektrik sensitif dan berkesan. Beg udara keselamatan tirai sisi boleh menghalang pegawai penyelamatan melangkah ke dalam ruang antara platform dan sink semasa kerja. Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua adalah latihan penggunaan yang sepadan selepas pemasangan dan penyahpepijatan peralatan, Xilang Door IndustrySemak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketatPetikan terakhir,Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Banyak kali,BenjinJembatan naik bimbit 10 ton, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.


BenjinPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriSelamat datang ke harga pasaran



Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakanKualiti yang baik,Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.Terdapat banyak jenis platform lif di medan lif, di antara mana platform lif digunakan secara luas di medan seperti stesen dan pelabuhan, dan adalah platform lif yang biasa digunakan oleh orang.Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.Benjin,[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaanRegarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim