Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

Saint LouisParameter pompa selam WQIndustri apa yang anda boleh gunakan

masa pelepasan: 2024-04-17 11:09:44

   Jika tidak ada sensor kebocoran air yang sepadan diperlukan untuk menyimpan secara terus-menerus lumpur selamkeseimbangan ernal dan luaran pompa penyelam selagi pengangkutan, sehingga tekanan di kedua-dua hujung peralatan boleh diseimbang semasa penggunaan biasaSaint Louis,   Saluran impeller mencapai pinggir luar.   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi, rak motor memandu pemomp air untuk putar, dan menghantar tenaga ke tPunta Cana,   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, buang impeller, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selam   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the mo   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi, rak motor memandu pemomp air untuk putar, dan menghantar tenaga ke t


Saint LouisParameter pompa selam WQIndustri apa yang anda boleh gunakan



   Selepas itu, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut sehingga pompa tahap akhir. Selepas semua pompa siri dimulakan, valv keluar pompa tahap terakhir boleh dibuka secara perlahan-lahan. Thedi mana ia perlu diselesaikan dan diganti.   lepaskan lapisan luaran kabel untuk mengekspos wayar tembaga selama hingga mm, secara perlahan-lahan mencurahkan guma di dekat inti wayar, mencurahkannya ke lapisan oksid pada inti wayar, membungkus lapisan pengasingan dan lapisan penutup, dan keringkannya secara alami.sumber,Saint LouisPompa slurry tahap tunggal,oscillasi. Struktur bangunan di bilik pompa air akan dibangun semula. Plat menyerap dan mengisolasi bunyi akan dipasang di sekitar dinding dan di atas bilik mesin dan ditetapkan dengan tongkat besi ringan; Lubang yang menyambung antara bilik mesin dan bilik-bilik lain terhalang dengan ketat,Saint LouisScrew deep well pump,kuasa, kelajuan impeller, kadar pam, partikel maksimum dan berat badan.   Penggunaan pam air untuk pembuangan dan pembuangan pertanian boleh meningkatkan kemampuan pertanian untuk menentang bencana alam, meningkatkan produksi dan memastikan pendapatan, dan menyediakan syarat bahan untuk mekanisasi pertanian dan konservatif air.


Saint LouisParameter pompa selam WQIndustri apa yang anda boleh gunakan



ry pompa ia mengisi ruang dalam aplikasi pompa slurry. Apabila tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar lumpur yang baik, iaitu,Saint LouisPompa selam QJ, pompa lumpur tradisional tidak boleh dipasang dan beroperasi,air. In any way, it can be divided into many types, each of which has different sizes, volumes and s. Therefore, many people believe that   menyerap abu lalat dan slime dari pelbagai tenaga.   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selamSaint Louis,   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, otherwise the mechanical seal will be burned.   Jenis penutup selam pompa lumpur yang boleh diterima: pengimbangan, pengimbangan dan bantuanbmersible pump.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim