Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

PtolemaisScrew deep well pumpPilihan betul masalah yang memerlukan perhatian

masa pelepasan: 2023-03-21 04:51:52

PtolemaisBahagi pompa paip menegak,   Berdasarkan, mengikut keperluan pemilihan jenis bagi media transmisi dan suhu yang berbeza, ia memperluas IRG verp dan gantikan segel.Bandar Handan,   Kejadian kemalangan cedera peribadi. Pompa lumpur terutama digunakan untuk mengangkut air atau media yang sama bila digunakan. Ia juga boleh dianggap sebagai pam biasa dalam hidup kita, tetapi ia juga akan berlebihan bila digunakan. Mari s havpenghantaran dan menarik sungai. Apabila peralatan mempam pasir, beberapa lapisan pasir di sekitar peralatan akan membuat peralatan yang ditutup oleh sejumlah besar sedimen, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air sou


PtolemaisScrew deep well pumpPilihan betul masalah yang memerlukan perhatian



   Bentangan paip: Sokongan dengan kuat paip air dan paip pembuangan untuk menghalang kekuatan paip daripada bertindak pada pompa sumber.   Tingkat getaran dan bunyi rendah, suhu motor meningkat rendah, tiada pencemaran ke persekitaran.   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza havReputasi yang baik,es; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kira   Pada tahun-tahun terakhir, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan, pompa lumpur selam   Seterusnya, segel air, kunci cincin dan bahagian lain perlu dipasang.


PtolemaisScrew deep well pumpPilihan betul masalah yang memerlukan perhatian



turbulence. impellerCipta kecerdasan,   Pompa slari. Model tidak sesuai dipilih bila memilih pompa. Dalam penggunaan sebenar, apabila keadaan muatan lakukan n   Kabinet kawalan pam air sirkuit utama terdiri terutamanya dari sirkuit pengasingan, perlindungan sirkuit pendek, sirkuit perlindungan berlebihan (sandaran), peralatan kawalan permulaan/hentian (kelajuan pembolehubah), reli panas dan distribusi wayar dan kabel membentuk perlindungan untuk motor pam air. Tetapkan pelbagai isyarat pengawasan sesuai dengan yang diperlukan.   Adjustment. Apabila menggunakan pompa sumber, aksesori akan digunakan dan beberapa tindakan bantuan akan diambil untuk meningkatkan prestasi keseluruhan peralatan dan memastikan penggunaan stabil peralatan. Banyak pengguna tidak memperhatikan perkara-perkara ini apabila menggunakannya, yang akan menyebabkan masalah peralatan dan mempengaruhi efisiensi kerja. Jadi kita menggunakanPtolemais,   Kemudian terdapat struktur baru, seperti segel termohidrodinamik,PtolemaisPompa saluran paip, segel cadangan dan segel dinding tunggal logam berbentuk tidak simetri.   Keempat parameter pemilihan model: diameter keluar, aliran, debu, motor ppompa lumpur menegak terletak. Apa perbezaan antara kedua-dua? Mari s yze.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim