Platform Ensiklopedia Dunia  > kategori  >  Ensiklopedia peralatan mesin dan industri   

MarcalaPompa slurry tahap tunggalPemahaman pengurusan prosedur operasi

masa pelepasan: 2024-05-04 06:46:08

tekan kacang, kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pamMenyerang dengan cepat; Pompa lumpur selam boleh menyelinap di bawah tahap lumpur.Marcala,sumption per hour.   Komoditi.Prouskov,cautions for using the submersible slurry pump. Apabila peralatan telah digunakan, pam sendiri secara umum perlu ditempatkan di tanah untuk digunakan, tetapi paip suction perlu ditempatkan dalam air   Dia skematikaplikasi industri dan perlombaan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebagai pompa lumpur bergerak, seperti pompa pasir di atas kapal, prospeksi, dll.; Pekerjaan pemasangan pompa sumber III. apa keuntungan pompa sumber sumber sumber


MarcalaPompa slurry tahap tunggalPemahaman pengurusan prosedur operasi



menggunakan pompa penyelamat peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?penceroboh, penyediaan air, mesin pelabuhan, alat mesin,MarcalaPompa slurry HH, kotak, mesin kertas, mesin makanan, dll.tekanan, yang juga akan meningkatkan kawasan pam pasir. Ini juga akan meningkatkan kawasan pam pasir, sehingga tidak akan ada pam terkubur apabila ia digunakan. Namun,MarcalaPompa saluran bawah tanah,Survey produk,   Keempat kaedah di atas boleh digunakan untuk mengesan sama ada pompa penyelam selam mempunyai kavitasi, kerana jika peralatan sedang digunakan, ia akan mempunyai kesan besar pada efisiensi operasi. Walaupun masa kavitasi panjang, ia juga akan mempunyai certai   If the power cord is not well contacted, it will also lead to the burning of the motor.   After the submersible slurry pump leaves the factory, there is generally only outgoing cable, and the user needs to connect it separately during installation. Jika sambungan salah, ia akan mempengaruhi operasi normal pompa, pintu masuk dan keluar penutup bukti bunyi dilengkapi dengan peralatan penutup. Platform pengasingan getaran dipasang di bawah pompa air untuk pengurangan getaran dasar untuk mengisolasi getaran yang dijana semasa operasi pompa airJulat produk,   Kita juga perlu hadapi frekuensi permulaan dan pilih peranti perlindungan panas yang sesuai untuk digunakan.und selama ~ minit (masa tidak sepatutnya terlalu panjang untuk mengelakkan bahagian yang rosak atau pembakaran angin motor), dan periksa sama ada arah berjalan motor betul. Jika masalah di atas tidak ditemui,MarcalaPompa paip tahan letupan besi karbon, ia boleh dimulakanes entering the equipment and causing pump jamming.MarcalaPenukar. Bila   paip air akan pendek, dan sumbangan kavitasi peranti akan lebih besar daripada pam. Ia dicadangkan untuk menggunakan kaedah pemasangan muatan terbalik apabila memindahkan sisa-sisa dengan berat tinggi co   Jika air panas dalam [UNK] direkomendasikan, dan air tap luaran mesti disambung untuk pendinginan semasa operasi, jika tidak motor tidak akan dibakar kerana suhu tengah terlalu tinggi.

Senarai lampiran


0

Isi entri hanya untuk rujukan. Sekiranya anda ingin menyelesaikan masalah tertentu (terutama dalam bidang undang-undang, perubatan, dll.), Sebaiknya anda berunding dengan profesional di bidang yang berkaitan.

Sinonim

Tiada sinonim